Kwam voorbij op facebook dat er nog kaarten beschikbaar zijn, was ik benieuwd wat dat moest kosten.Waar zie je die prijzen trouwens Abu?
Op de officiële website zie ik diverse tickets voor zowel mannen als vrouwenvoetbal voor 24 euro.
Kwam voorbij op facebook dat er nog kaarten beschikbaar zijn, was ik benieuwd wat dat moest kosten.Waar zie je die prijzen trouwens Abu?
Op de officiële website zie ik diverse tickets voor zowel mannen als vrouwenvoetbal voor 24 euro.
Ik had niet gedacht dat het zó lang zou duren...ArgentinIë scoort in de 15e minuut blessuretijd via een rebound, 2x lat en dan weer een rebound, wat een goal...
Hier gaat de VAR wel even voor nodig hebben om te checken![]()
Kwam voorbij op facebook dat er nog kaarten beschikbaar zijn, was ik benieuwd wat dat moest kosten.
Je kunt morgen nog naar Spanje v Japan in Nantes. De kaartjes zijn normaal 24 euro voor de laagste categorie maar nu is er de 'special offer' aan toegevoegd en is het maar 15 euro. Dat zal wel voor veel sporten zo zijn.Waar zie je die prijzen trouwens Abu?
Nooit geweten dat ik zo veel invloed heb.Je kunt morgen nog naar Spanje v Japan in Nantes. De kaartjes zijn normaal 24 euro voor de laagste categorie maar nu is er de 'special offer' aan toegevoegd en is het maar 15 euro. Dat zal wel voor veel sporten zo zijn.
Klopt, daar zijn ze al.Handbal begint pas om 11.00
Ze zijn heel slordig aan het spelenZe hebben het lastig met Angola 14-13
Begin was echt goed, maar het zakt ver weg en de keepster heeft nog geen bal tegengehoudenZe zijn heel slordig aan het spelen
Zelfs niet op HBO?Handboogschieten is niet te zien
Nop, maar puur kwalificatie vaak niet te zienZelfs niet op HBO?
Die bij Ziggo vind ik normaal heel prima, dit is dus een andere?Die commentator bij handbal, die is wel heel slecht. Reageert alleen maar op de score maar geeft verder geen enkele informatie.
Gewoon Engels commentaar luisteren, die dame en heer zijn erg goedDie commentator bij handbal, die is wel heel slecht. Reageert alleen maar op de score maar geeft verder geen enkele informatie.