Parijs 2024

JMD

Well-known member
Ik zie bijna dubbel! 3x3 uiteraard...

Gaat weer een lange avond worden met de sluitingsceremonie.
Laatste keren is de sluiting niet zo lang, volgens mij staat iets van 2,5 uur gepland, maar de atleten kwamen volgens mij langzamer binnen dan gepland dus zal iets langer duren. :)
 

JMD

Well-known member
Vond het maar een matige slotceremonie. Gebeurde niet heel veel, het enige showdeel was eigenlijk dat deel waar ze de ringen naar boven haalden. De presentatie van Los Angeles vond ik niet veel, eigenlijk gewoon twee liedjes aan de zee…
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

Joost

Well-known member
Vond het maar een matige slotceremonie. Gebeurde niet heel veel, het enige showdeel was eigenlijk dat deel waar ze de ringen naar boven haalden. De presentatie van Los Angeles vond ik niet veel, eigenlijk gewoon twee liedjes aan de zee…
Ik heb echt genoten van deze Spelen en de Sportzomer in z'n geheel. Vanwege de vakantie helaas niet zo veel op DVK. De slotceremonie was inderdaad minder.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Mario

Well-known member
Vond het maar een matige slotceremonie. Gebeurde niet heel veel, het enige showdeel was eigenlijk dat deel waar ze de ringen naar boven haalden. De presentatie van Los Angeles vond ik niet veel, eigenlijk gewoon twee liedjes aan de zee…
En een hele slechte band die waarschijnlijk hun nieuwe CD moesten promoten. Het geld van de openingsceremonie was waarschijnlijk op.
 
Bovenaan