Gefeliciteerd!Sebastian Coe, daar heb ik nog een handtekening van.
Huh? Dat is toch geen Duitser??Sebastian Coe, daar heb ik nog een handtekening van.
Dank dank dankGefeliciteerd!
Klopt, het is de vijand, maar toch....Huh? Dat is toch geen Duitser??
Laatste keren is de sluiting niet zo lang, volgens mij staat iets van 2,5 uur gepland, maar de atleten kwamen volgens mij langzamer binnen dan gepland dus zal iets langer duren.Ik zie bijna dubbel! 3x3 uiteraard...
Gaat weer een lange avond worden met de sluitingsceremonie.
Er zat volgens mij geen enkele Nederlander tussen 😂Als je dit filmpje ziet zou je denken dat de Fransen alle 339 gouden medailles gewonnen
Ik heb echt genoten van deze Spelen en de Sportzomer in z'n geheel. Vanwege de vakantie helaas niet zo veel op DVK. De slotceremonie was inderdaad minder.Vond het maar een matige slotceremonie. Gebeurde niet heel veel, het enige showdeel was eigenlijk dat deel waar ze de ringen naar boven haalden. De presentatie van Los Angeles vond ik niet veel, eigenlijk gewoon twee liedjes aan de zee…
En een hele slechte band die waarschijnlijk hun nieuwe CD moesten promoten. Het geld van de openingsceremonie was waarschijnlijk op.Vond het maar een matige slotceremonie. Gebeurde niet heel veel, het enige showdeel was eigenlijk dat deel waar ze de ringen naar boven haalden. De presentatie van Los Angeles vond ik niet veel, eigenlijk gewoon twee liedjes aan de zee…