Parijs 2024

Abubakari

Well-known member
Waar zie je die prijzen trouwens Abu?
Op de officiële website zie ik diverse tickets voor zowel mannen als vrouwenvoetbal voor 24 euro.
Kwam voorbij op facebook dat er nog kaarten beschikbaar zijn, was ik benieuwd wat dat moest kosten.
 

JMD

Well-known member
ArgentinIë scoort in de 15e minuut blessuretijd via een rebound, 2x lat en dan weer een rebound, wat een goal...

Hier gaat de VAR wel even voor nodig hebben om te checken :p
Ik had niet gedacht dat het zó lang zou duren... :)
 

Joost

Well-known member
Kwam voorbij op facebook dat er nog kaarten beschikbaar zijn, was ik benieuwd wat dat moest kosten.
Waar zie je die prijzen trouwens Abu?
Op de officiële website zie ik diverse tickets voor zowel mannen als vrouwenvoetbal voor 24 euro.
Je kunt morgen nog naar Spanje v Japan in Nantes. De kaartjes zijn normaal 24 euro voor de laagste categorie maar nu is er de 'special offer' aan toegevoegd en is het maar 15 euro. Dat zal wel voor veel sporten zo zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Je kunt morgen nog naar Spanje v Japan in Nantes. De kaartjes zijn normaal 24 euro voor de laagste categorie maar nu is er de 'special offer' aan toegevoegd en is het maar 15 euro. Dat zal wel voor veel sporten zo zijn.
Nooit geweten dat ik zo veel invloed heb.
 

Batigoal

Well-known member
De televisiegids zegt dat de handbaldames nu worden uitgezonden op Eurosport, maar ik zie alleen maar een algemene voorbeschouwing op de OS?
 

erka

Well-known member
Die commentator bij handbal, die is wel heel slecht. Reageert alleen maar op de score maar geeft verder geen enkele informatie.
 
Bovenaan