Parijs 2024

erka

Well-known member
Nee, dat is sevens, is een totaal andere tak van rugby. Waar maar met 7 spelers per team gespeeld worden en de speeltijd korter is en ze vaker per dag spelen.
Zijn ook totaal andere spelers dan bij het reguliere rugby.

Persoonlijk vind ik sevens veel leuker om te kijken, er gebeurt meer...


Penalty Marokko!

Ik niet, ik vind echt rugby veel mooier. Sevens zijn wel leuk voor het publiek.
 

JMD

Well-known member
Moet er geen voetbaltopic komen hiervoor?
Mwah, denk dat er nu vooral naar gekeken wordt omdat de 'echte' Spelen nog niet bezig zijn. Zaterdag is de volgende herenronde, dan zijn er zat andere evenementen waar de aandacht naar uit gaat.
 

JMD

Well-known member
ArgentinIë scoort in de 15e minuut blessuretijd via een rebound, 2x lat en dan weer een rebound, wat een goal...

Hier gaat de VAR wel even voor nodig hebben om te checken :p
 

JMD

Well-known member
Spanje wint met 1-2 van Oezbekistan


Het loopt al direct uit de hand op de tribune na de 2-2... Supporters willen het veld opkomen zo te zien.
 

Batigoal

Well-known member
Spectaculair slot bij Argentinië-Marokko!

En gelijk door met de kraker tussen Egypte en Dominicaanse Republiek!
 

Batigoal

Well-known member
Bij de Dominicaanse Republiek trouwens 8 spelers die actief zijn in Spanje, eentje bij Union SG in België en Francisco Marizán van FC Volendam.
 

JMD

Well-known member
Nou, ik hoef het niet te zien, waar het mij om gaat is dat de tickets (laatst ook al bij het EK) belachelijk duur zijn.
Is ook wel zo natuurlijk dat de goedkope kaartjes altijd als eerste weg zijn... Wat nu overblijft zal niet goedkoop zijn nee...
 

erka

Well-known member
Ben zelf ooit in Athene 2004 geweest. Daar waren een heleboel kaartjes op de dag zelf te koop tegen dumpprijzen. Voor 10 euro kon je toen bijna overal in, behalve atletiek.
 

erka

Well-known member
Waar zie je die prijzen trouwens Abu?
Op de officiële website zie ik diverse tickets voor zowel mannen als vrouwenvoetbal voor 24 euro.
 

erka

Well-known member
En afgekeurd vanwege buitenspel!

De wedstrijd wordt zometeen uitgespeeld achter gesloten deuren :ROFLMAO:
 

erka

Well-known member
En Marokko wint dus wel met 2-1. En verder kieper Marokko maar direct uit het toernooi met die debiele fans.
 
Bovenaan