Parijs 2024

JMD

Well-known member
Deels wel, deels niet. Een aantal toppers nemen dit echt wel heel serieus.
Maar het moet ook gewoon groeien. Tennis werd in 1992 voor het eerst officieel Olympisch, bij de eerste Spelen deden lang niet alle toppers mee, men vond het niet interessant. Nu is het juist andersom, veel toppers willen meedoen... Je moet dat echt wel even de tijd geven om een sport te laten 'wennen' aan de Spelen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Had iemand tot nu ooit van Steven van der Velden gehoord?

Ik niet.

Is als 19 jarige bewust met een 12 jarige naar bed geweest en heeft daarvoor vastgezeten. Is eigenlijk altijd een discussiepunt bij wedstrijden en er is ook nu weerstand tegen zijn deelname
 

Joost

Well-known member
Had iemand tot nu ooit van Steven van der Velden gehoord?

Ik niet.

Is als 19 jarige bewust met een 12 jarige naar bed geweest en heeft daarvoor vastgezeten. Is eigenlijk altijd een discussiepunt bij wedstrijden en er is ook nu weerstand tegen zijn deelname
Ik kende het verhaal wel, het speelde al eerder toen hij naar een groot toernooi mocht. Hij heeft een fout gemaakt destijds, daarvoor spijt betuigt, is veroordeeld en heeft zijn straf uitgezeten.

In Nederland was het verhaal al eerder in het nieuws geweest maar het is begrijpelijk dat internationale media er alsnog weer opduiken. Ik snap daarom ook prima dat NOC*NSF de keuze heeft gemaakt hem af te zonderen.
 

Joost

Well-known member
Ik vind de manier waarop hij online tot een beest wordt gemaakt op dit moment misschien wel net zo kwalijk.
 

JMD

Well-known member

Dat interview uit 2018 (zie onderaan de link) had ik dus nog niet gezien. Ik heb te doen met die (toen) jongen en nu man, toen omdat hij nog zichtbaar worstelt met die grote fout die hij gemaakt heeft en nu als je idd ziet wat er op hem afkomt.
 

erka

Well-known member
Oke eens kijken of ik dat doe

Voor 6 euro voor een maand kun je alles zien. Ook als je alleen Nederlanders in de voorrondes wil zien is het handig, want de NOS is structureel te laat bij inschakelen vanwege reclames en te lange analyses is mijn ervaring. Ik doe dit sinds Londen 2012.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Voor 6 euro voor een maand kun je alles zien. Ook als je alleen Nederlanders in de voorrondes wil zien is het handig, want de NOS is structureel te laat bij inschakelen vanwege reclames en te lange analyses is mijn ervaring. Ik doe dit sinds Londen 2012.
Helemaal mee eens ja... Het zal veel HBO Max, BBC, Belg, Duitser ed worden de komende weken en maar weinig NOS want dan zie je of geklets in beeld of als je sport ziet zeggen ze vaak dat het live is terwijl het al oud is. Daar kwamen ze pre-internet nog mee weg, maar nu echt niet meer.
 

erka

Well-known member
Ik ook vanmiddag en ik heb mezelf ook nog het middelste abonnement cadeau gedaan. Twee schermen is toch nog wel lekkerder en voor die vier euro sla ik de reclame graag over.

Zonder reclame geldt alleen voor films...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Helemaal mee eens ja... Het zal veel HBO Max, BBC, Belg, Duitser ed worden de komende weken en maar weinig NOS want dan zie je of geklets in beeld of als je sport ziet zeggen ze vaak dat het live is terwijl het al oud is. Daar kwamen ze pre-internet nog mee weg, maar nu echt niet meer.
Boomer
 

Joost

Well-known member
Geen EK, Tour de France, Wimbledon of Olympische Spelen.

Deze maandag en dinsdag zijn een groot zwart gat.
 

erka

Well-known member
Haha, ik dacht dat je dan ook van die meldingen kreeg met; 'deze stream is mede mogelijk gemaakt door...'
Maar ik deed het ook voor de meerdere schermen.

Vorige keer toen het nog Eurosport Player en HBO was, was er geen reclame bij de OS-streams, dus ik denk dat t wel meevalt.
 

JMD

Well-known member
Loïs Abbingh (handbal) en Worthy de Jong (3x3 basketbal) zijn vlaggendragers vrijdag.
 
Bovenaan