Ik kende het verhaal wel, het speelde al eerder toen hij naar een groot toernooi mocht. Hij heeft een fout gemaakt destijds, daarvoor spijt betuigt, is veroordeeld en heeft zijn straf uitgezeten.Had iemand tot nu ooit van Steven van der Velden gehoord?
Ik niet.
Is als 19 jarige bewust met een 12 jarige naar bed geweest en heeft daarvoor vastgezeten. Is eigenlijk altijd een discussiepunt bij wedstrijden en er is ook nu weerstand tegen zijn deelname
Wat kun je daar zien van de Spelen?
Oke eens kijken of ik dat doe
Helemaal mee eens ja... Het zal veel HBO Max, BBC, Belg, Duitser ed worden de komende weken en maar weinig NOS want dan zie je of geklets in beeld of als je sport ziet zeggen ze vaak dat het live is terwijl het al oud is. Daar kwamen ze pre-internet nog mee weg, maar nu echt niet meer.Voor 6 euro voor een maand kun je alles zien. Ook als je alleen Nederlanders in de voorrondes wil zien is het handig, want de NOS is structureel te laat bij inschakelen vanwege reclames en te lange analyses is mijn ervaring. Ik doe dit sinds Londen 2012.
Ik ook vanmiddag en ik heb mezelf ook nog het middelste abonnement cadeau gedaan. Twee schermen is toch nog wel lekkerder en voor die vier euro sla ik de reclame graag over.Accountje aangemaakt op HBO
Ik ook vanmiddag en ik heb mezelf ook nog het middelste abonnement cadeau gedaan. Twee schermen is toch nog wel lekkerder en voor die vier euro sla ik de reclame graag over.
BoomerHelemaal mee eens ja... Het zal veel HBO Max, BBC, Belg, Duitser ed worden de komende weken en maar weinig NOS want dan zie je of geklets in beeld of als je sport ziet zeggen ze vaak dat het live is terwijl het al oud is. Daar kwamen ze pre-internet nog mee weg, maar nu echt niet meer.
Haha, ik dacht dat je dan ook van die meldingen kreeg met; 'deze stream is mede mogelijk gemaakt door...'Zonder reclame geldt alleen voor films...
Klopt, dat staat klein bovenaan.Voor de Spelen is geen Sport add on nodig toch?
Haha, ik dacht dat je dan ook van die meldingen kreeg met; 'deze stream is mede mogelijk gemaakt door...'
Maar ik deed het ook voor de meerdere schermen.