Overige sporten en evenementen

Pascallovic

Well-known member
Stelletje haters.
Wellicht kun je wel even melden wie nou de halftime act deed. Straks zit ik in per seconde wijzer in de categorie sport en stelt die jakhals van een presentator een pleurisvraag over welke half-time acts de superbowl allemaal gehad heeft.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wellicht kun je wel even melden wie nou de halftime act deed. Straks zit ik in per seconde wijzer in de categorie sport en stelt die jakhals van een presentator een pleurisvraag over welke half-time acts de superbowl allemaal gehad heeft.

Maroon 5...
 

Joost

Well-known member
In het Hockey is de Pro Hockey League begonnen. Bij alle toernooien in het hockey wordt er normaliter gespeeld op 1 locatie en gaan een stuk of wat landen daarheen.

Maar in de Pro Hockey League reizen ze gewoon de hele aardbol rond;

De Nederlandse mannen:
27-1 Nieuw Zeeland uit
2-2 Australi? uit
15-2 Spanje uit
24-2 Argentini? uit

De dames:
27-1 Nieuw Zeeland uit
2-2 Australi? uit
16-2 Verenigde Staten uit
24-2 Argentini? uit
3-3 China uit

Stukje over de Belgen;


Dat is toch totaal idioot?
De Duitsers gingen even naar Argentini? waarna de wedstrijd doodleuk werd afgelast vanwege het noodweer.
 

MWLC

Well-known member
Zit ik sterkste man van nederland te kijken,word er aan het einde gezegd dat jitse kramer kampioen is van 2013 :cab:

Dus heb iets gekeken van 6 jaar geleden,omg.
 

JMD

Well-known member
Vandaag de laatste dag van de Masters in Augusta. Normaal gesproken gaat dat middernacht (onze tijd) door. Maar vanwege naderend slecht weer starten de eersten al om 7.30 lokale tijd, en wordt er tevens gestart op de 'back nine'. De top gaat iets na negenen van start, dat is na 3 uur onze tijd... Jammer, ben vanaf 5 uur een paar uur weg en ga dus de finale missen, anders had ik wel gaan kijken.
Overigens staat Tiger Woods gedeeld 2e, zou hij nog eens kunnen winnen?
 

JMD

Well-known member
HIJ WINT!!!! Wow!!!

Voor het eerst sinds 2008 wint Woods een Major.
Dit is te vergelijken met Federer die na jaren weer een GS wint.
 

JMD

Well-known member

Omdat er zoveel parallellen te trekken zijn tussen beide sporters. Beiden beschouwd als (een van de) besten ooit in hun tak van sport. Beiden al aan het eind van hun carri?re, beiden ver weg gevallen (in het geval van Federer door blessures, in het geval van Woods door blessures en heel veel andere zaken), beiden jarenlang geen groot toernooi gewonnen en dan weer terugkomen. Woods is 43, stond nog niet zo lang geleden niet eens in de top 1000, haalde jarenlang de cut niet eens van de grote toernooien. En dan dit.
 

erka

Well-known member
Federer is de grootste sportman van de 21e eeuw, en misschien wel aller tijden. Woods mag zijn veters nog niet eens strikken.
 
Bovenaan