Los van Feyenoord vind ik het belachelijk dat zeker Pasveer en Noppert de voorkeur krijgen boven Bijlow. Noppert zat vorig jaar rond deze tijd nog op de bank bij de Eagles en heeft daarvoor ook nooit ergens een basisplaats gehad. Niet in de KKD en ook niet in de Serie B. Extreem opportunistisch om hem nu op te roepen na een paar aardige reddingen bij Heerenveen. En Pasveer is bijna 40. Leuk dat je iemand met ervaring mee wil hebben, maar Cillessen heeft toch ook meer dan genoeg ervaring? Bijlow is objectief gezien gewoon de keeper met de meeste kwaliteiten en hij heeft de toekomst, vanwege zijn leeftijd. Hij zit inderdaad in een wat mindere periode, maar heeft toch zowel bij Feyenoord Europees als in Oranje al bewezen dat hij een uitstekende keeper is?
Het enige wat ik me serieus kan bedenken is dat dit in overleg met alle partijen is gedaan en Bijlow heeft aangegeven zich, om welke reden dan ook, volledig op Feyenoord te willen focussen. Als dat zo is, dan heb ik uiteraard niets gezegd.