Oranje nieuwstopic

Pascallovic

Well-known member
Bedoelde meer dat Veerman wel een oproep verdiende. Vervolgens zijn logische plekken voor Veerman in het elftal die van Koopmeiners en Frenkie normaal gesproken. Als je die niet thuis laat dan kom je uit bij een Jerdi Schouten die dan wordt geslachtoffert, maar het maakt wel je defensieve mogelijkheden op het middenveld beperkt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
NopperT, Taylor, Rensch, Struijck en Veerman bij de voorselectie. Zoals verwacht is Til afgevoerd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tsjong, 4 goede potjes en Noppert in Oranje. Mooi hoor.

Zo snel kan het gaan, zeker op die positie. Vorig jaar Til heeft ook niet gek veel langer geduurd. Rensch zat de eerste Oranje ronde af en toe nog bij Jong Ajax mee te doen in de KKD. Het kan allemaal onder Van Gaal. Als hij het in je ziet zitten kan het rap gaan. Zie je nu ook met een Taylor. Hopelijk kiest hij wel voor Frimpong boven Rensch, want anders zijn we die straks kwijt aan Ghana.
 

Pascallovic

Well-known member
Er zullen er nog genoeg afvallen en het komt ook met regelmaat voor dat spelers die niet in de voorselectie zijn opgenomen toch in de definitieve selectie terecht komen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Los van Feyenoord vind ik het belachelijk dat zeker Pasveer en Noppert de voorkeur krijgen boven Bijlow. Noppert zat vorig jaar rond deze tijd nog op de bank bij de Eagles en heeft daarvoor ook nooit ergens een basisplaats gehad. Niet in de KKD en ook niet in de Serie B. Extreem opportunistisch om hem nu op te roepen na een paar aardige reddingen bij Heerenveen. En Pasveer is bijna 40. Leuk dat je iemand met ervaring mee wil hebben, maar Cillessen heeft toch ook meer dan genoeg ervaring? Bijlow is objectief gezien gewoon de keeper met de meeste kwaliteiten en hij heeft de toekomst, vanwege zijn leeftijd. Hij zit inderdaad in een wat mindere periode, maar heeft toch zowel bij Feyenoord Europees als in Oranje al bewezen dat hij een uitstekende keeper is?

Het enige wat ik me serieus kan bedenken is dat dit in overleg met alle partijen is gedaan en Bijlow heeft aangegeven zich, om welke reden dan ook, volledig op Feyenoord te willen focussen. Als dat zo is, dan heb ik uiteraard niets gezegd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
8 Ajacieden, 1 PSV’er, 0 Feyenoorders in de selectie.
Ook meer Friezen dan Feyenoorders.

Brobbey de sukkel op de training? Als enige Nederlandse Ajacied die een beetje aan spelen toekomt die er niet bijzit. Kan uiteraard geen negentig minuten spelen, maar wel een prima invaller. Zou ik wel meenemen als Van Gaal zijnde.
 
Bovenaan