Oranje nieuwstopic

Max

Administrator
Forumleiding
Het belangrijkste in het voetbal zijn de faciliteiten in de kleedkamer. Het veld lijkt mij ondergeschikt. Moet je je voorstellen hoe wij die Polen alle hoeken van het veld hadden kunnen laten zien met een beetje redelijke faciliteiten. Het commentaar was zeker na de wedstrijd?
 

BlauwVinger

Well-known member
Zo te horen vond van Gaal de beperkte ruimte in de kleedkamer en de amateuristische bespreekruimte belangrijker.

Ik probeer me er een voorstelling van te maken dat hij hier optreedt als onbezoldigd buikspreekpop van de KNVB en subliminaal flirt met de Arena als permanente thuishaven voor Oranje.
 

gevegt

Well-known member
Ik probeer me er een voorstelling van te maken dat hij hier optreedt als onbezoldigd buikspreekpop van de KNVB en subliminaal flirt met de Arena als permanente thuishaven voor Oranje.
Volgens hem heeft hij daar niets over te zeggen omdat hij 'slechts' BC is.
Hij noemde de Arena wel als optie.
 

BlauwVinger

Well-known member
Volgens hem heeft hij daar niets over te zeggen omdat hij 'slechts' BC is.

Oh de ironie en ' the art of hinting'.

Putin die de bondscoach van het Russisch nationaal elftal influistert dat hij het niet helemaal eens is met zijn keuze; met de toevoeging ' dat hij er niets over te zeggen heeft omdat hij slechts de president is en niet de bondscoach'.
 

gevegt

Well-known member
Oh de ironie en ' the art of hinting'.

Putin die de bondscoach van het Russisch nationaal elftal influistert dat hij het niet helemaal eens is met zijn keuze; met de toevoeging ' dat hij er niets over te zeggen heeft omdat hij slechts de president is en niet de bondscoach'.
Als Hij had gewonnen was het natuurlijk geen thema geweest en had hij het over de perfecte grasmat gehad en de unieke sfeer.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Even ter verdediging van Van Gaal, er werd hem gevraagd in welk stadion hij het liefst speelt. Daar mag ie gewoon antwoord op geven lijkt mij.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, nee, kom niet aan de heilige Kuip!

Dat sowieso. Eindhoven moest er overigens ook al aan geloven. Die kunnen beter de bezemkast terugkopen van de gemeente en die bij de kleedkamer trekken.

Weet niet of die lijn in was gezet onder Van Gaal, maar een hele periode werd De Kuip niet meer gebruikt. Koeman vond dat onwenselijk. Inmiddels hebben we een bondscoach die er anders over denkt. Lijkt mij alleen niet dat dit gevolgen gaat hebben gezien Koeman het stokje volgend jaar overneemt en de overige wedstrijden al vast zullen liggen. Geen idee of De Kuip wel of niet gebruikt gaat worden.

Voor de financiën van de armlastige stadion NV is het uiteraard prettig als De Kuip wedstrijden krijgt toegewezen. Verder boeit het mij niet direct zo. De bekerfinale bij De Kuip weghalen zou ik historisch gezien wel
jammer vinden.

Statistisch schijnt Nederland overigens succesvoller te zijn in De Kuip, dan in de ArenA. Maar goed, we weten niet wat daar allemaal bij meespeelt.
 

Mario

Well-known member
Het schijnt dat Oranje haar toekomstige thuiswedstrijden op de Wageningse Berg gaat spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, nee, kom niet aan de heilige Kuip!

Het mooie is dat er nu ook een verhaal voorbij komt over een wanstaltig Oranje evenement in de ArenA tijdens Oranje wedstrijden met ‘top’artiesten. Daar is Van Gaal schijnbaar groot voorstander van, dus met een goede clickbait kop slingert de media dat lekker de wereld in. Heerlijk de reacties van mensen die de verleiding weten te weerstaan om erop te klikken en heerlijk primair op de kop reageren.
 

Mario

Well-known member
Het mooie is dat er nu ook een verhaal voorbij komt over een wanstaltig Oranje evenement in de ArenA tijdens Oranje wedstrijden met ‘top’artiesten. Daar is Van Gaal schijnbaar groot voorstander van, dus met een goede clickbait kop slingert de media dat lekker de wereld in. Heerlijk de reacties van mensen die de verleiding weten te weerstaan om erop te klikken en heerlijk primair op de kop reageren.
Kaartjes kopen voor wat B artiesten en voetbal op een scherm te kijken. Daarvoor is de Arena idd wel geschikt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe komt Van Gaal aan 50 personen en per hoeveel personen moet je een toilet hebben?
 

JMD

Well-known member
Lijkt mij alleen niet dat dit gevolgen gaat hebben gezien Koeman het stokje volgend jaar overneemt en de overige wedstrijden al vast zullen liggen. Geen idee of De Kuip wel of niet gebruikt gaat worden.
In oktober ofzo wordt weer geloot voor kwalificatie EK 2024, dus neem aan dat Koeman zich gaat bemoeien met waar die kwalificatieduels terecht gaan komen. Wat mij betreft mogen duels tegen kleine landen echt naar Eindhoven, Enschede enz, en dan de grotere duels afwisselend in Kuip en ArenA.
 

Mario

Well-known member
In oktober ofzo wordt weer geloot voor kwalificatie EK 2024, dus neem aan dat Koeman zich gaat bemoeien met waar die kwalificatieduels terecht gaan komen. Wat mij betreft mogen duels tegen kleine landen echt naar Eindhoven, Enschede enz, en dan de grotere duels afwisselend in Kuip en ArenA.
Volgens mij beslist de KNVB, en niet de bondscoach.
 
Bovenaan