BlauwVinger
Well-known member
De Kuip is ouwe meuk en van Gaal wil er geen wedstrijd meer spelen.
Heeft hij gelijk?
Wellicht dat de beste grasmat van Nederland de toets der kritiek niet langer kan doorstaan.
De Kuip is ouwe meuk en van Gaal wil er geen wedstrijd meer spelen.
Heeft hij gelijk?
Zo te horen vond van Gaal de beperkte ruimte in de kleedkamer en de amateuristische bespreekruimte belangrijker.Wellicht dat de beste grasmat van Nederland de toets der kritiek niet langer kan doorstaan.
Zo te horen vond van Gaal de beperkte ruimte in de kleedkamer en de amateuristische bespreekruimte belangrijker.
Volgens hem heeft hij daar niets over te zeggen omdat hij 'slechts' BC is.Ik probeer me er een voorstelling van te maken dat hij hier optreedt als onbezoldigd buikspreekpop van de KNVB en subliminaal flirt met de Arena als permanente thuishaven voor Oranje.
Volgens hem heeft hij daar niets over te zeggen omdat hij 'slechts' BC is.
Als Hij had gewonnen was het natuurlijk geen thema geweest en had hij het over de perfecte grasmat gehad en de unieke sfeer.Oh de ironie en ' the art of hinting'.
Putin die de bondscoach van het Russisch nationaal elftal influistert dat hij het niet helemaal eens is met zijn keuze; met de toevoeging ' dat hij er niets over te zeggen heeft omdat hij slechts de president is en niet de bondscoach'.
Nee, nee, kom niet aan de heilige Kuip!Even ter verdediging van Van Gaal, er werd hem gevraagd in welk stadion hij het liefst speelt. Daar mag ie gewoon antwoord op geven lijkt mij.
Nee, nee, kom niet aan de heilige Kuip!
Nee, nee, kom niet aan de heilige Kuip!
Het schijnt dat Oranje haar toekomstige thuiswedstrijden op de Wageningse Berg gaat spelen.
Kaartjes kopen voor wat B artiesten en voetbal op een scherm te kijken. Daarvoor is de Arena idd wel geschikt.Het mooie is dat er nu ook een verhaal voorbij komt over een wanstaltig Oranje evenement in de ArenA tijdens Oranje wedstrijden met ‘top’artiesten. Daar is Van Gaal schijnbaar groot voorstander van, dus met een goede clickbait kop slingert de media dat lekker de wereld in. Heerlijk de reacties van mensen die de verleiding weten te weerstaan om erop te klikken en heerlijk primair op de kop reageren.
In oktober ofzo wordt weer geloot voor kwalificatie EK 2024, dus neem aan dat Koeman zich gaat bemoeien met waar die kwalificatieduels terecht gaan komen. Wat mij betreft mogen duels tegen kleine landen echt naar Eindhoven, Enschede enz, en dan de grotere duels afwisselend in Kuip en ArenA.Lijkt mij alleen niet dat dit gevolgen gaat hebben gezien Koeman het stokje volgend jaar overneemt en de overige wedstrijden al vast zullen liggen. Geen idee of De Kuip wel of niet gebruikt gaat worden.
Volgens mij beslist de KNVB, en niet de bondscoach.In oktober ofzo wordt weer geloot voor kwalificatie EK 2024, dus neem aan dat Koeman zich gaat bemoeien met waar die kwalificatieduels terecht gaan komen. Wat mij betreft mogen duels tegen kleine landen echt naar Eindhoven, Enschede enz, en dan de grotere duels afwisselend in Kuip en ArenA.