Oranje nieuwstopic

leo1949

Well-known member
Weinig aandacht aan besteed hier maar Oranje Leeuinnen toch gefeliciteerd met jullie overwinningen.
We hebben toch een paar leuke wedstrijden gezien.
 

Janssen

Well-known member
Ik vond het wel een verademing om een rechtsbenige rechtsbuiten te zien waar ook nog rendement uit gehaald werd. Als de dames ons iets geleerd hebben is het dat je niet altijd naar binnen hoeft te trekken. Sterker nog, als je niet Messi of Ronaldo bent moet je dat gewoon niet doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Stellen we haar toch ook op bij de heren? Ik lees op Facebook dat die dames fantastisch zijn en het beter doen dan de heren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ondertussen komen de interlands tegen Frankrijk en Bulgarije dichtbij en niet elke international staat er goed op. Sowieso kan er bijna een streep door Van Dijk en Robben en Sneijder zijn ook nog lang niet wedstrijdfit.

Op doel zou ik Cillissen zetten. Die keept een uitstekende voorbereiding bij Barcelona.

Achterin: Tete, De Vrij, Hoedt en Kongolo.
Middenveld: Strootman, Wijnaldum en Promes.
Voorin: Robben, Janssen, Depay.

Eventueel kun je Vilhena nog inpassen en Promes naar de flank gooien.
 

JMD

Well-known member
Volgens Simon Zwartkruis (VI) zouden dit de kandidaten voor de RVC zijn:
Jan Smit, Elsemieke Havenga-Hillen, Han Berger, Niek Jan van Kesteren, Erik Mulder

Van Kesteren is van Katwijk volgens mij, Smit en Berger snap ik ook. Maar waarom Havenga-Hillen (is oud tophockeyster (goud in 1984), presenteerde samen met Jack van Gelder begin jaren 90 een voetbalprogramma op de vroege zondagmiddag (daarna dook Studio Sport in dat gat), en verzorgde mediatraining aan het 'Gouden Ajax' van die tijd)?
 

JMD

Well-known member
Tros Voetbal Plus vond ik destijds een erg leuk programma.
Dat was alleen met Van Gelder. (Die zat bij de TROS)
Toen Havenga er bij kwam werd het TV Sport, waarbij de T stond voor de Tros en de V voor Veronica (waar Havenga bij zat).


Maar idd, het was een leuk programma. Ik kan nog steeds "It's my life" van Dr. Alban niet horen zonder aan Hans Kraaij jr. te denken. Die had in dat programma een rubriek.
 

Pascallovic

Well-known member
Heeft ie uberhaubt bij zijn club mogen meedoen sinds de vorige serie wedstrijden toen hij niet was opgeroepen? Voor de rest van de Beek ook erg vroeg voor een voorselectie na 3 basisplaatsen bij Ajax. Maar dit is Dick, dus dan zullen er vast wat minder mensen over vallen, dan als Blind dit zou doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heeft ie uberhaubt bij zijn club mogen meedoen sinds de vorige serie wedstrijden toen hij niet was opgeroepen? Voor de rest van de Beek ook erg vroeg voor een voorselectie na 3 basisplaatsen bij Ajax. Maar dit is Dick, dus dan zullen er vast wat minder mensen over vallen, dan als Blind dit zou doen.

Het is slechts een voorselectie, dus we wachten nog even af.
 

erka

Well-known member
Padt niet bij voorselectie. Verbaast me niet erg, want zondag keepte hij best onzeker.
 
Bovenaan