Oranje nieuwstopic

JMD

Well-known member
Inderdaad. Hij zat nog maar net bij Roma, maar leek daar wel op.zijn plek te zijn en als hij daar had gespeeld was die echt wel bij de 26 voor Qatar gekomen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind het toch wel een beetje zorgelijk; twee van onze beste spelers die ongewenst zijn bij hun club en daardoor de komende maanden mogelijk weinig in actie komen. Ik had liever gezien dat Frenkie en Memphis waren vertrokken bij Barcelona.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor Barcelona vind ik het fijn dat ze niet zijn vertrokken. Voor ons inderdaad wel waardeloos.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben wel benieuwd naar de selectie later deze maand. Een Til zat er vorig seizoen de hele tijd bij vanwege een goede start in de voorronde CoL en eredivisie en bleef erbij omdat hij veel speelde. Nu staat dat toch op de tocht. Wijnaldum die helaas definitief afhaakt. Erg benieuwd wat Van Gaal met het middenveld gaat doen. Achterin ook wel interessant. Vorige keer werd Teze toch niet al te succesvol gelanceerd. Heeft hij toch het vertrouwen gehouden en zit hij er toch weer bij of haalt hij wellicht de multifunctionele Geertruida erbij.
 

Mario

Well-known member
Vandaag zal van Gaal de voorselectie bekend maken.

Xavi Simons zal wel bij de selectie zitten verwacht ik zo. Veerman wellicht.
 

Pascallovic

Well-known member
Louis wil vast ook niet te veel veranderen, dus verwacht niet heel veel andere namen dan die hij al heeft geprobeerd. Om Simons zal hij niet heen kunnen en dat kan ten kostte gaan van een Til of van een geblesseerde Noa Lang. Als Luuk fit is zal hij wel worden opgeroepen, anders zou zo maar Brobbey een kans kunnen krijgen. Veerman moet ik nog zien of die erbij komt i.p.v. een Koopmeiners of Frenkie de Jong. Ook al zou dat wel terecht zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In het Nederlands elftal tot dusver niet echt, maar met de eerste hattrick van een Nederland in de Serie A sinds Van Basten in ik meen 1992 zet je jezelf wel op de kaart.

Eerder heeft Van Gaal wel door laten schemeren een zwak te hebben voor Quinten Timber. Misschien dat hij die eigenwijs in een voorselectie opneemt.

Dat Van Gaal roept weinig te veranderen ten opzichte van juni, dat zegt mij niet zo gek veel. Het blijft toch een eigenzinnige man.
 

Batigoal

Well-known member
Koopmeiners schoot met een hattrick Atalanta aan kop in de Serie A. Ik zou niet weten waarom Veerman er bij moet zijn i.p.v. hem. Zit nog wel een niveauverschil tussen de 2.
 
Bovenaan