Ons Europees voetbaltopic

erka

Well-known member
Of PSV in de 2e voorronde een geplaatste status heeft hangt af van wie de EL wint.
-Wint Chelsea dan schuiven er een aantal clubs door in de niet-kampioenen voorronde. De N2 van Turkije en Oostenrijk starten dan in de 3e voorronde. PSV is dan ongeplaatst en treft Olympiakos of Basel.
-Wint Arsenal dan schuiven er geen clubs door. PSV is dan geplaatst (als Galatasaray of Basaksehir 2e worden in Turkije) of ongeplaatst (als Besiktas 2e wordt in Turkije). Is PSV geplaatst dat treffen ze N2 van Turkije, Oostenrijk of Tsjechi?. Zijn ze ongeplaatst dan treffen ze Olympiakos, Basel of Besiktas.

Kortom: Abu kan beter geen dingen posten of overnemen meer over dit onderwerp :D

Abubakari

Well-known member
Ik dacht dat jullie het toch niet zouden merken nu jullie zo gezelli zitten te klessebessen in het songfestival topic.

Maar ik laat het in het vervolg wel aan Forza AZ en beperk met tot district noord.

Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Allemaal nog koffiedik kijken. Het zou mooi zijn als we ons plaatsen, en dan net zo'n makkelijke groep krijgen als Ajax dit seizoen had.

Forza AZ

Well-known member
Of PSV in de 2e voorronde een geplaatste status heeft hangt af van wie de EL wint.
-Wint Chelsea dan schuiven er een aantal clubs door in de niet-kampioenen voorronde. De N2 van Turkije en Oostenrijk starten dan in de 3e voorronde. PSV is dan ongeplaatst en treft Olympiakos of Basel.
-Wint Arsenal dan schuiven er geen clubs door. PSV is dan geplaatst (als Galatasaray of Basaksehir 2e worden in Turkije) of ongeplaatst (als Besiktas 2e wordt in Turkije). Is PSV geplaatst dat treffen ze N2 van Turkije, Oostenrijk of Tsjechi?. Zijn ze ongeplaatst dan treffen ze Olympiakos, Basel of Besiktas.

Besiktas verloor zojuist en kan geen 2e meer worden in Turkije. Of PSV geplaatst is of niet bij de loting van de 2e voorronde hangt dus alleen nog af van de finale van de Europa League.

Pascallovic

Well-known member
Na FC Basel zal voor PSV mochten ze winnen de volgende tegenstander LASK Linz zijn. Op zich twee ploegen die te doen zijn zou je zeggen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Best mogelijke loting lijkt me.

Welke ploegen zou PSV tegen kunnen komen in de vierde ronde?

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker. Tegen Linz zijn er voor Nederland bonuspunten te verdienen in de strijd om de co?fficienten.

RickPSV

Active member
Ben bang dat het fout gaat tegen Basel.
Ik lees Luckassen in de basis, Sadilek in de basis, Rosario in de basis en Hendrix in de basis... tja. Die zijn niet in beste doen om het zo maar even te zeggen.
Ik snap niet waarom van Bommel zo'n vriendjespolitiek heeft... Gutierrez is 10x beter dan Rosario en Hendrix. Ik denk trouwens ook dat Lammers beter in de spits past dan Malen, en dat Ruiter nog beter is dan Zoet in deze vorm. Ik moet nog zien of Unnerstall er wel daadwerkelijk in komt... want ik zie het wel gebeuren dat v Bommel Zoet gaat laten staan.

Pascallovic

Well-known member
Laten we Basel niet groter maken dan ze zijn. Daar is het ook onrustig met een selectie waarvan de helft een andere trainer wil.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zoet, Dumfries, Luckassen, Viergever, Sadilek, Rosario, Guti, Bergwijn, Lozano, Malen, Bruma

Wat een rare opstelling is dit.

Pascallovic

Well-known member
Zoet, Dumfries, Luckassen, Viergever, Sadilek, Rosario, Guti, Bergwijn, Lozano, Malen, Bruma

Wat een rare opstelling is dit.
Hoezo? Sadilek is schijnbaar het minst slechte alternatief op linksback. Bergwijn heeft vorig seizoen ook soms op 10 gespeeld en dat vervloekte blok voor de verdediging waar iedereen over zeurt stelt ie ook een keer niet op.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoezo? Sadilek is schijnbaar het minst slechte alternatief op linksback. Bergwijn heeft vorig seizoen ook soms op 10 gespeeld en dat vervloekte blok voor de verdediging waar iedereen over zeurt stelt ie ook een keer niet op.

Twee linksbacks gehaald, staat daar nu een middenvelder die vorig jaar al tekort kwam op zijn eigen positie. En vier vleugelaanvallers in de basis snap ik ook niet.

Bovenaan