Ons Europees voetbaltopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat me gisteren erg opviel was het verschil in commentaar tussen Cocu en Locadia. Cocu zei dat de spelers "100% of misschien wel meer" hebben gegeven. Locadia zegt dat hij het erg moeilijk vond om zich op te laden voor deze wedstrijd. "Osijek is geen Bayern M?nchen".

Wie heeft gelijk? Op basis van wat ik van de wedstrijd gezien heb, zeg ik Locadia.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waarheid ligt denk ik in het midden. Ook gebrek aan kwaliteit.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vind het vooral bizar dat een Locadia die nooit in de spits mag starten, terwijl het wel zijn positie is volgens hemzelf, zich die ene keer dat hij wel in de spits staat niet kan opladen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het vooral bizar dat een Locadia die nooit in de spits mag starten, terwijl het wel zijn positie is volgens hemzelf, zich die ene keer dat hij wel in de spits staat niet kan opladen.

Ja, dat dus vooral. Jarenlang zeuren dat je eigenlijk in de spits wil spelen. Vorige week zelfs nog aangeven dat het zo lastig was omdat je geen buitenspeler bent, maar spits. Sta je een keer spits in ??n van de belangrijkste wedstrijden van de laatste jaren, vind je het lastig om je op te laden. Echt, serieus??? Wat een waardeloze mentaliteit heb je dan. Als ik Cocu was, zou ik die jongen nooit meer opstellen.
 

Abubakari

Well-known member
En Locadia "ik kan mij niet zo opladen voor dit soort wedstrijden", naar welke grote competitie met clubs waar hij zich wat beter tegen op kan laden gaat die?
 

JFK

Well-known member
En Locadia "ik kan mij niet zo opladen voor dit soort wedstrijden", naar welke grote competitie met clubs waar hij zich wat beter tegen op kan laden gaat die?

Fortuna Sittard.

Zijn collega Luuk de Jong schijnt serieus in de belangstelling te staan van Hannover.
 

JMD

Well-known member
En Locadia "ik kan mij niet zo opladen voor dit soort wedstrijden", naar welke grote competitie met clubs waar hij zich wat beter tegen op kan laden gaat die?

Die komt dan dus in de spits van PSV... Die kan er net als Brenet geen kloot van. En hij kan zich dan idd ook nog eens niet opladen. Ben benieuwd of hem dat lukt tegen (met alle respect) VVV, Willem II en Roda?
 

Batigoal

Well-known member
Locadia kan er wel een kloot van. Heel veel zelfs. Alleen blijkt nu dat hij mentaal niet geschikt is voor de top. Wat een oelewapper dat hij dit soort teksten geeft als hij eindelijk zijn kans krijgt in de spits.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Locadia kan inderdaad wel iets, maar gelukkig heeft hij mentaal problemen.
 
Bovenaan