Ons Europees voetbaltopic

gevegt

Well-known member
Isimat schijnt buiten de groep te liggen en presteert niet meer. Logisch dat Viergever op zijn plek is komen te staan.
Dat Schwaab gisteren werd gemist lijkt me duidelijk.

stc

Well-known member
Isimat schijnt buiten de groep te liggen en presteert niet meer. Logisch dat Viergever op zijn plek is komen te staan.
Dat Schwaab gisteren werd gemist lijkt me duidelijk.

Als Isimat buiten de groep schijnt te liggen, dan vraag ik me af waarom hij dan op de bank zat gisteren. Dan had hij beter Obispo daar kunnen laten zitten bij afwezigheid van Schwaab.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als Isimat buiten de groep schijnt te liggen, dan vraag ik me af waarom hij dan op de bank zat gisteren. Dan had hij beter Obispo daar kunnen laten zitten bij afwezigheid van Schwaab.

Opisboog kan er ook niks van.

Max

Administrator
Forumleiding
Ons Europees voetbaltopic

Hendrix kan ook centraal achterin spelen, maar die kan er ook al geen poenie van.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Is wel beter dan de hele verdediging van Feyenoord bij elkaar....

Echt niet! Feyenoord speelt altijd met vier verdedigers, terwijl de tegenstander meestal met drie aanvallers speelt. Hoe kan ??n enkele verdediger nou beter drie aanvallers afstoppen dan vier verdedigers? :cab:

Pascallovic

Well-known member
Echt niet! Feyenoord speelt altijd met vier verdedigers, terwijl de tegenstander meestal met drie aanvallers speelt. Hoe kan ??n enkele verdediger nou beter drie aanvallers afstoppen dan vier verdedigers? :cab:

Hij kan dat. Sterker nog elke PSV-verdediger kan dat, want Obispo is daar momenteel de minste in.

Abubakari

Well-known member
Mogelijke tegenstanders voor PSV

Basel / Olympiakos Piraeus / #2 van Turkije in de 2e voorronde
Lyon (de #3 in Frankrijk) / #3 van Rusland (Krasnodar op dit moment) in de 3e voorronde
Porto ( de #2 in Portugal) / #2 van Oekraine (Dinamo Kiev op dit moment) in 4e voorronde

Lijkt wat pittiger dan Ajax in 2018 had. Maar zullen neem ik aan nog wel wat clubs bij komen die wat makkelijker zijn.

Pascallovic

Well-known member

Lyon (de #3 in Frankrijk) / #3 van Rusland (Krasnodar op dit moment) in de 3e voorronde
Porto ( de #2 in Portugal) / #2 van Oekraine (Dinamo Kiev op dit moment) in 4e voorronde

Lijkt wat pittiger dan Ajax in 2018 had. Maar zullen neem ik aan nog wel wat clubs bij komen die wat makkelijker zijn.
Dat gaat niet gebeuren. PSV is zowel in de 3e als de 4e ronde niet geplaatst en mag dus normaal gesproken tegen de wat sterker geachte ploegen aantreden.

Forza AZ

Well-known member

Of PSV in de 2e voorronde een geplaatste status heeft hangt af van wie de EL wint.
-Wint Chelsea dan schuiven er een aantal clubs door in de niet-kampioenen voorronde. De N2 van Turkije en Oostenrijk starten dan in de 3e voorronde. PSV is dan ongeplaatst en treft Olympiakos of Basel.
-Wint Arsenal dan schuiven er geen clubs door. PSV is dan geplaatst (als Galatasaray of Basaksehir 2e worden in Turkije) of ongeplaatst (als Besiktas 2e wordt in Turkije). Is PSV geplaatst dat treffen ze N2 van Turkije, Oostenrijk of Tsjechi?. Zijn ze ongeplaatst dan treffen ze Olympiakos, Basel of Besiktas.

Bovenaan