Isimat schijnt buiten de groep te liggen en presteert niet meer. Logisch dat Viergever op zijn plek is komen te staan.
Dat Schwaab gisteren werd gemist lijkt me duidelijk.
Als Isimat buiten de groep schijnt te liggen, dan vraag ik me af waarom hij dan op de bank zat gisteren. Dan had hij beter Obispo daar kunnen laten zitten bij afwezigheid van Schwaab.
Opisboog kan er ook niks van.
Die is wel heel slecht.
Volgens Aad de Mos is ie eigenlijk beter dan de Ligt. mg:
Opisboog kan er ook niks van.
Is wel beter dan de hele verdediging van Feyenoord bij elkaar....
Echt niet! Feyenoord speelt altijd met vier verdedigers, terwijl de tegenstander meestal met drie aanvallers speelt. Hoe kan ??n enkele verdediger nou beter drie aanvallers afstoppen dan vier verdedigers? :cab:
Eind jaren 80, de glorie jaren van PSV :duim:
Dat gaat niet gebeuren. PSV is zowel in de 3e als de 4e ronde niet geplaatst en mag dus normaal gesproken tegen de wat sterker geachte ploegen aantreden.Mogelijke tegenstanders voor PSV
Basel / Olympiakos Piraeus / #2 van Turkije in de 2e voorronde
Lyon (de #3 in Frankrijk) / #3 van Rusland (Krasnodar op dit moment) in de 3e voorronde
Porto ( de #2 in Portugal) / #2 van Oekraine (Dinamo Kiev op dit moment) in 4e voorronde
Lijkt wat pittiger dan Ajax in 2018 had. Maar zullen neem ik aan nog wel wat clubs bij komen die wat makkelijker zijn.
Mogelijke tegenstanders voor PSV
Basel / Olympiakos Piraeus / #2 van Turkije in de 2e voorronde
Lyon (de #3 in Frankrijk) / #3 van Rusland (Krasnodar op dit moment) in de 3e voorronde
Porto ( de #2 in Portugal) / #2 van Oekraine (Dinamo Kiev op dit moment) in 4e voorronde
Lijkt wat pittiger dan Ajax in 2018 had. Maar zullen neem ik aan nog wel wat clubs bij komen die wat makkelijker zijn.