Pascallovic
Well-known member
Rosario als aanvoerder. Die snap ik dan weer niet.Twee linksbacks gehaald, staat daar nu een middenvelder die vorig jaar al tekort kwam op zijn eigen positie. En vier vleugelaanvallers in de basis snap ik ook niet.
Rosario als aanvoerder. Die snap ik dan weer niet.Twee linksbacks gehaald, staat daar nu een middenvelder die vorig jaar al tekort kwam op zijn eigen positie. En vier vleugelaanvallers in de basis snap ik ook niet.
Die zit op de bank, dus dan heeft Luckassen een makkie.
Dan wordt het 0-3Van Wolfswinkel speelt gewoon.
Ik heb er 0, helemaal geen vertrouwen in. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik ook weinig oefenduels van PSV gezien heb (ik sla sowieso oefenduels over...), maar wat ik las stemde me niet vrolijk.Wat verwachten de PSV'ers van vanavond; hoe is de stemming onder de fans?
Rosario als aanvoerder. Die snap ik dan weer niet.
Afellay die al jarenlang met blessures kampt en nog niet fit is, wordt de eerste aanvoerder en dan Rosario twee aanvoerder. Interessante keuzes.Die heeft waarschijnlijk Van Bommel vreemd zien gaan met een andere vrouw en dreigt dat tegen zijn vrouw te zeggen als hij geen aanvoerder wordt...
Ik kan echt geen andere reden bedenken, want Zoet, Viergever, Bergwijn en misschien ook wel Dumfries lijken me betere aanvoerders.
Afellay die al jarenlang met blessures kampt en nog niet fit is, wordt de eerste aanvoerder en dan Rosario twee aanvoerder. Interessante keuzes.
Zei de speaker nou: 'met een schitterend doelpunt van Bruma'??? Schitterend? Gewoon een kopbal, die heeft een zonnesteek, kan niet anders.
Maar het eerste kwartier bevalt me goed.
Opvallend hoe mak men bij Basel die duels in ging. De PSV'ers waren drie keer veel gretiger.Zei de speaker nou: 'met een schitterend doelpunt van Bruma'??? Schitterend? Gewoon een kopbal, die heeft een zonnesteek, kan niet anders.
Maar het eerste kwartier bevalt me goed.
:heinz:Jij hebt blijkbaar ook een zonnesteek. Het was een intikkertje.
Ik ga uit van Europa League groepsfase, want zelfs als we Basel en die Oostenrijkers verslaan (en als je Basel kan pakken moeten die Oostenrijkers zeker te doen zijn) dan gaan we ten onder tegen Porto of Kiev ofzo. En ik hoop verder dat we volgende week bij Twente niet direct al onderuit gaan, maar het zou me helemaal niks verbazen, de tweede seizoenshelft van vorig jaar was bagger, en ik zie geen tekenen van verbetering.
Kijk je uit dat je niet te vroeg piekt?