Ons Europees voetbaltopic

Pascallovic

Well-known member
Nou, de berichten over Basel kloppen voorlopig wel. Wat een armoedig kutelftal is dat zeg. Met wat voor strijdplan zij nou precies het veld in zijn gestuurd, is mij een compleet raadsel. PSV is ook maar matig, maar houdt kinderlijk eenvoudig de boel onder controle.
Hier hoef je echt niet tegen in de problemen te komen. Echt gunstig dat je niet tegen Olympiakos hoeft. Daar zit doorgaans nog wel een beetje pit in.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dumfries krijgt alle tijd om een voorzet te geven. Twee ploeggenoten maken een loopactie naar de eerste paal. Dumfries geeft een pisboogballetje naar de tweede paal. Die gast, echt...

De Wolf

Well-known member
Ik heb er 0, helemaal geen vertrouwen in. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik ook weinig oefenduels van PSV gezien heb (ik sla sowieso oefenduels over...), maar wat ik las stemde me niet vrolijk.
Als we vandaag een resultaat boeken is dat doordat Basel nog slechter is, onze selectie lijkt heel onevenwichtig, en met Luckassen als CV is het sowieso kansloos natuurlijk.

Ik ga uit van Europa League groepsfase, want zelfs als we Basel en die Oostenrijkers verslaan (en als je Basel kan pakken moeten die Oostenrijkers zeker te doen zijn) dan gaan we ten onder tegen Porto of Kiev ofzo. En ik hoop verder dat we volgende week bij Twente niet direct al onderuit gaan, maar het zou me helemaal niks verbazen, de tweede seizoenshelft van vorig jaar was bagger, en ik zie geen tekenen van verbetering.

Kiev heb je nog wel kans tegen. Porto wordt heel lastig.

JMD

Well-known member
Kijk je uit dat je niet te vroeg piekt?

:D dat dacht ik ook al, dat was een JMD-tje in optima forma.
:)
Tsja, vorig jaar kreeg ik gelijk. Toen zag ik het in februari al misgaan en waren er hier ook Ajacieden die liepen te klagen dat ze nooit PSV in zouden lopen. Ben dus niet de enige die zijn ploeg te zwak inschat. :p

Maar het is zoals Jamel zegt, PSV speelt ook niet echt goed, het is (na een redelijk begin) slordig, maar komt alsnog niet in de problemen.
Bruma bevalt me overigens best.

JMD

Well-known member
Dumfries krijgt alle tijd om een voorzet te geven. Twee ploeggenoten maken een loopactie naar de eerste paal. Dumfries geeft een pisboogballetje naar de tweede paal. Die gast, echt...
Hier ook weer...

En ook goed hoe Bruma meeverdedigt, niet normaal. Die verovert gewoon op linksachter de bal en is even later op de middellijn met de bal.

Max

Administrator
Forumleiding
PSV moet gewoon twee keer winnen van Basel. Maar alweer de dramatische gelijkmaker.

erka

Well-known member
Echt, sukkels. Niet normaal.

Bij deze goal was half PSV mentaal al in de kleedkamer. Ik zou g?k worden als trainer. Echt heullllll boos.

JMD

Well-known member
Ongelooflijk. Zo ben je in de aanval en 10 tellen later lig de bal aan de andere kant in de goal.

Pascallovic

Well-known member
Toch een vervelend geintje dat je in 3 maanden geen vervanger voor Schwaab heb gekocht en je die Luckassen moet opstellen. Totaal geen overzicht bij die gelijkmaker dat er aan zijn kant een speler compleet vrijstond.

Reinoud

Well-known member
Wel even winnen voor de co?ffici?nt PSV! Vorig jaar erg leuk om weer twee ploegen in de CL te hebben. Hopelijk dit jaar weer. Anders pas laatste voorronde eruit.

Hup PSV! Hup boeren!

Bovenaan