Ons Europees voetbaltopic

Batigoal

Well-known member
Kan je nagaan wat voor ploeg PSV is dit seizoen. Dat wordt echt een straatlengte achter op Ajax, maar 2e worden we wel.

Aanvallend zit het wel snor bij PSV. Middenveld al een stuk minder, maar die verdediging kan natuurlijk niet. Je mag er vanuit gaan dat PSV na Baumgartl nog verder kijkt voor versterking.

JMD

Well-known member
Aanvallend zit het wel snor bij PSV. Middenveld al een stuk minder, maar die verdediging kan natuurlijk niet. Je mag er vanuit gaan dat PSV na Baumgartl nog verder kijkt voor versterking.

De aanval is bij PSV historisch gezien nooit een probleem geweest, was in dramaseizoenen als 1998-1999 bv onze redding (toen met Nilis en Van Nistelrooy), maar er wordt altijd te laat gekeken naar verdedigers. Terwijl je nu wist dat Angelino en Schwaab weggingen, dan moet je toch wel wat terughalen.

Overigens ben ik ook niet zo kapot meer van Lozano en Bergwijn, die lijken me te druk bezig met zichzelf en andere zaken.

Batigoal

Well-known member
Wat een vervelend mannetje die Ajeti. Ademi die er in komt was nog niet zolang geleden een amateurspeler.

JMD

Well-known member
Basel heeft wel spelers met mooie namen, Efimico Dululu (ofzo), en die komt voor iemand met een mooie Spaanse naam. :)

Reinoud

Well-known member
Gewoon nog even de winnende maken. Niets aan de hand. Veel gebrei, een keer direct spelen en meteen een goal.

Reinoud

Well-known member
Stelletje negatievelingen ;)

Vorig jaar tegen Minsk ook eerste pot 3-2 winnen na een matige wedstrijd waarin de Wit Russen terug kwamen meen ik mij te herinneren

JMD

Well-known member
Stelletje negatievelingen ;)

Vorig jaar tegen Minsk ook eerste pot 3-2 winnen na een matige wedstrijd waarin de Wit Russen terug kwamen meen ik mij te herinneren
Was tegen Borisov. :p En dat was ook daar. In Eindhoven speelden we ze helemaal zoek.

Maar dat was ook zo'n wedstrijd ja waarin je beter was en het bijna weggaf.

Pascallovic

Well-known member
Eindhoven ligt toch ook dichtbij Duitsland??? :p

Maar mijn hemel, wat zijn die laatste 10 minuten dan ineens weer goed, en waar was PSV dan de andere 35 minuten van de 2e helft mee bezig???

Onbegrijpelijk inderdaad hoe je ze toch vast blijkt te kunnen zetten en hoe snel ze dan bezwijken onder de druk.

Bovenaan