Ons Europees voetbaltopic

de waan

Well-known member
Kan ik nog ergens iets terugkijken van deze wedstrijd? Had er even niet aan gedacht dat er vandaag al om het eggie werd gespeeld.

erka

Well-known member
Nee dat snap ik nu nog steeds niet.

Ik ook niet, PSV had dit met 3-0 moeten winnen gezien het niveauverschil. A la, het is nog juli, en domme fouten maken Nederlandse ploegen toch altijd wel in kwalificatierondes dus ik ben nog coulant. Maar als PSV hierdoor uitgeschakeld wordt mogen ze zich schamen.

Jacco

Well-known member
PSV komt nog best goed weg, met al hun gepriegel voorin en fatale fouten achterin.
Voorin heeft PSV een hoop spelers die een actie willen maken, maar als er dan een keer een actie lukt strandt het weer.
Ik denk dat PSV dit seizoen moeite krijgt met doelpunten maken. Misschien dat Sam Lammers een goede aanvulling is op hun andere aanvallers.
Die goede laatste tien minuten is wel weer helemaal de verdienste van PSV.

Mario

Well-known member
Net even alleen de hoogtepunten gezien, dus geen idee hoe de wedstrijd zelf is verlopen. Belangrijkste is de winst in deze fase van de voorbereiding, hopelijk kunnen ze het volgende week afmaken.

Max

Administrator
Forumleiding
Inderdaad. Lozano, Bergwijn, Bruma, Lammers en Malen kunnen allemaal wel een bal tegen het netje schieten. Als je achter echter Zoet op doel heb staan en Luckassen ervoor, dan kan er wel eens een balletje doorgaan.

de waan

Well-known member
Ik dacht gisteren eerst serieus dat PSV Jeffrey Bruma had teruggehaald en omgebouwd tot spits, maar ik zag dat deze Bruma er toch iets anders uit ziet.

Max

Administrator
Forumleiding
Kan ook iets meer met een bal. Maar als ze Bruma kunnen halen, dan vind ik dat wel een versterking ten opzichte van Luckassen.

Batigoal

Well-known member
Het zou me niets verbazen, want die zit in Duitsland ook op een dood spoor. Met het oog op Oranje zou ik een terugkeer van Van Drongelen naar de Eredivisie wel goed vinden. Die kan echt ver komen.

Bovenaan