Ons Europees voetbaltopic

PES5

Administrator
Forumleiding
Klopt. Keurig 4 punten.

Resumerend:

Luuk de Jong heeft zich uitstekend laten zien deze CL.
Hard werken compenseerde het gebrek aan kwaliteit.
PSV moet vaker opportuun gaan spelen.
Hendrix is echt veel te licht. PSV verloor deze CL de strijd op het middenveld.
Achterin zijn er geen waardige vervangers.
Zoet is een keeper die je op dit niveau punten kost.

JMD

Well-known member
Klopt. Keurig 4 punten.

Resumerend:

Luuk de Jong heeft zich uitstekend laten zien deze CL.
Hard werken compenseerde het gebrek aan kwaliteit.
PSV moet vaker opportuun gaan spelen.
Hendrix is echt veel te licht. PSV verloor deze CL de strijd op het middenveld.
Achterin zijn er geen waardige vervangers.
Zoet is een keeper die je op dit niveau punten kost.

Grotendeels mee eens, alleen dat laatste niet. Ja, Zoet kostte ons punten (misschien wel de overwinning) tegen Inter, maar verder toch ook veel goede reddingen verricht, en punten gepakt, gisteravond ook weer.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kijk nooit PSV, want dat doet pijn aan de ogen. Feyenoord ook, maar dat blijft toch je clubje. Maar zo beroerd is Viergever toch niet. Toch gewoon een vrij stabiele speler?

Pascallovic

Well-known member
Ik kijk nooit PSV, want dat doet pijn aan de ogen. Feyenoord ook, maar dat blijft toch je clubje. Maar zo beroerd is Viergever toch niet. Toch gewoon een vrij stabiele speler?
Een wereldverdediger gaat het nooit worden, maar voor de Eredivisie gewoon een prima kracht voor een topclub. Als je die gratis kunt binnenhalen is het gewoon een goede transfer. Hij is niet minder dan Isimat die er al was of Sainsbury die gehaald is. Dan is het niet zo vreemd dat Viergever basis speelt.

Reinoud

Well-known member
Dat hij nu basisspeler is kan ik mij voorstellen. Zeer bruikbare speler. Bij Ajax was hij de ideale twaalfde man. Wat ik denk is dat hij niet als basisspeler is aangetrokken, maar dat PSV ook zo'n rol voor ogen had. Maar dat hij in de praktijk dus beter blijkt te zijn dan de overige spelers.

Bovenaan