Jeetje gaat die Wilfred Genee weer de popiejopie uithangen door te doen alsof die gele kaart van de keeper een rode had moeten zijn.
Krijg je zo'n moment tegen, dan is het geel triviaal en is iedereen het vijf minuten laten vergeten.
stonden nog verdedigers achter de keeper. Geen 100% scoringskans.
stonden nog verdedigers achter de keeper. Geen 100% scoringskans.
Huh? Als die keeper die bal niet pakt kan Bergwijn 'm zo in de goal schieten, daar stond op dat moment echt geen verdediger tussen hoor.
Hij was om de keeper heen, als die keeper geen hands had gemaakt. Die verdedigers zijn leuk, maar natuurlijk geen keepers die de bal met de hand mogen tegenhouden. Gewoon een 100% scoringskans die Bergwijn door die handsbal van de keeper is ontnomen. Lijkt mij gewoon rood dit.Bergwijn moet eerst nog even om de keeper heen, in die tijd zijn de verdedigers weer in tussen doel en bal in, daarnaast is het een lastige hoek. Geel was voldoende.
Hij was om de keeper heen, als die keeper geen hands had gemaakt. Die verdedigers zijn leuk, maar natuurlijk geen keepers die de bal met de hand mogen tegenhouden. Gewoon een 100% scoringskans die Bergwijn door die handsbal van de keeper is ontnomen. Lijkt mij gewoon rood dit.
Een keeper die met opzet hands maakt buiten het strafschopgebied is toch gewoon rood, ongeacht of er nog verdedigers staan?
Hoe rouwig is PSV straks om de algehele uitschakeling? Die kunnen straks ongestoord zich volledig op de competitie focussen.
Dit. Schandalige beslissing.
Dan ook nog een buitenspelgoal tegen en Zoet die zijn dag niet heeft. PSV was vandaag niet te benijden. Na al die iets wat gelukkige potjes in de competitie was het potje met geluk klaarblijkelijk even leeg.
Dat er over de beslissing te discusieren valt betekend per dat geel niet de verkeerde kaart was. Het blijft een vorm van interpretatie en met vele herhalingen valt inderdaad wel te zeggen dat het rood had kunnen zijn.
Maar moet je de hele wedstrijd ophangen aan die te betwisten beslissing en 10cm buitenspel?
PSV speelde gewoon als team een hele matige wedstrijd. Zoet maakt twee fouten, de combinatie Schwaab-Viergever gaf teveel kansen weg. Bergwijn en Lozano waren onzichtbaar, Hendrix had veel te veel balverlies.
Tegen Barcelona speelde PSV een uitstekende wedstrijd waarin het werd geklopt op kwaliteit, gisteren was het gewoon een slechte teamprestatie.
Wat ik, zeker na de tegengoals, mistte was een ploeg die de schroom van zich af gooide en de beuk erin gooide
Hoe rouwig is PSV straks om de algehele uitschakeling? Die kunnen straks ongestoord zich volledig op de competitie focussen.
Dit. Schandalige beslissing.
Dan ook nog een buitenspelgoal tegen en Zoet die zijn dag niet heeft. PSV was vandaag niet te benijden. Na al die iets wat gelukkige potjes in de competitie was het potje met geluk klaarblijkelijk even leeg.
Dumfries vind ik nog iets te wild, maar dat komt wel goed. Maakt zeker een goede indruk. Bergwijn is sowieso aan een sterk seizoen bezig.
Malen is ook een speler waar ik enthousiast van word trouwens.