Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Blijft toch opvallend dat je De Jong voorin hebt en je bijna niks door de lucht speelt.

Afgelopen, 1-2.
Op Wembley 2-4
Dus:
1) Barcelona 2-6 8-2
2) Internazionale 2-6 4-2
3) Tottenham 2-0 3-6
4) PSV 2-0 1-6
Kortom, het dubbele duel met Tottenham gaat bepalen of je 3e wordt of 4e. Winst over 3 weken is dus essentieel, anders is het klaar.

Jacco

Well-known member
Vermakelijk. PSV had wel leuke momenten, totdat ze achter kwamen, maar werd toch door een beter team geklopt.
De Vrij vond ik toch irritant goed.

JFK

Well-known member
Dumfries ook. Bergwijn is echt een teamspeler geworden. Die werkt zich tien slagen in de rondte.

Dumfries vind ik nog iets te wild, maar dat komt wel goed. Maakt zeker een goede indruk. Bergwijn is sowieso aan een sterk seizoen bezig.
Malen is ook een speler waar ik enthousiast van word trouwens.

gevegt

Well-known member
Dumfries vind ik nog iets te wild, maar dat komt wel goed. Maakt zeker een goede indruk. Bergwijn is sowieso aan een sterk seizoen bezig.
Malen is ook een speler waar ik enthousiast van word trouwens.
Als Malen zo doorgaat, komt hij er wel.
Pereiro haalt het niet in dit team.

JFK

Well-known member
Als Malen zo doorgaat, komt hij er wel.
Pereiro haalt het niet in dit team.

Even serieus, maar Hendrix is ook veel te licht. Hij durft te weinig waardoor de snelheid van de opbouw vertraagt. Ik had echt die Mexicaan willen zien vanavond.

gevegt

Well-known member
Even serieus, maar Hendrix is ook veel te licht. Hij durft te weinig waardoor de snelheid van de opbouw vertraagt. Ik had echt die Mexicaan willen zien vanavond.

Jorrit is een verdedigende middenvelder en Gutti een aanvallende. Moeilijk te vergelijken.
Komt bij dat Gutti er net bij is en eerder voor de plek van Pereiro in aanmerking komt.

Over de rol van Jorrit in dit team laat ik me niet naar je uit. Dat laat ik liever aan stc over.

Jacco

Well-known member
Jeetje gaat die Wilfred Genee weer de popiejopie uithangen door te doen alsof die gele kaart van de keeper een rode had moeten zijn.
Krijg je zo'n moment tegen, dan is het geel triviaal en is iedereen het vijf minuten laten vergeten.

Bovenaan