JMD
Well-known member
Vooropgesteld is dat de groepsfase nog niet over is (wel als je over 3 weken van de Spurs verliest), dus beetje voorbarige conclusie. PSV valt me in de CL eigenlijk niet tegen, gisteren was het slordig, en de nederlaag verdiend, maar tegen Barcelona vond ik ze zeker de eerste 60 minuten goed spelen. Wie weet een stuntje tegen Tottenham??Hoe rouwig is PSV straks om de algehele uitschakeling? Die kunnen straks ongestoord zich volledig op de competitie focussen.
Verder denk ik dat je door het spelen van dit soort wedstrijden veel beter wordt, waar je in de competitie dan ook nog wat aan hebt. Ajax doet het ontzettend goed in de CL en ook in de competitie. Die 3-0 nederlaag tegen PSV had niks te maken met een CL-duel eerder in de week, en die 1-1 tegen Heracles kan je nu ook in een ander perspectief zien. Die verhalen over zware dubbele programma's vind ik altijd wel wat overdreven. In PSV's beste seizoen van de 21e eeuw (2004-2005) had men ?n een topjaar qua punten in de competitie, won PSV de beker ?n speelden ze 1/2 finale CL. Dat was een superdruk programma, terwijl het basisteam zo ongeveer bijna elk duel hetzelfde was.
Je kan uiteindelijk door goede (CL)-resultaten ook in een flow komen voor de competitie.
Jouw redenatie volgend zou Feyenoord in de winterstop bovenaan moeten staan, daar geloof ik echt niet in.