Abubakari
Well-known member
Zijn hier wat berichten weg gevallen?
Nee, het ging over Ajax dus heb ik ze voordat een PSV er daarover klaagt verplaatst naar het Ajax Europa cup topic.
Zijn hier wat berichten weg gevallen?
Heb mijn ouweheer er niet over gehoord dus het zal wel meegevallen hebben.
:duim:Nee, het ging over Ajax dus heb ik ze voordat een PSV er daarover klaagt verplaatst naar het Ajax Europa cup topic.
Nee, het ging over Ajax dus heb ik ze voordat een PSV er daarover klaagt verplaatst naar het Ajax Europa cup topic.
Zit je vader tegen vak DD aan of zit hij aan de andere kant tegen FF?
Aldus degene die gaat klagen als je het over PSV in een Ajaxtopic hebt...
Dat wil hij toch voor zijn.
Aldus degene die gaat klagen als je het over PSV in een Ajaxtopic hebt...
Dus JMD = May?Het is ook nooit goed he... Zorg ik dat het niet uitgebreid over Ajax (verder) gaat in jullie Europese topic krijg ik weer een sneer van the Dancing Queen.
Ik niet begrijpen.Nee, ik zie in hem meer een ABBA Dancing Queen.
Dat was al veel langer duidelijk. Je noemde Zoet bijvoorbeeld ook een geweldige keeper (om weer terug on topic te komen).
Van mij had die verplaatsing idd niet gehoeven nee. Maar goed, ik post ook wel eens iets over PSV in een Ajaxtopic, dus ben in ieder geval consequent.Het is ook nooit goed he... Zorg ik dat het niet uitgebreid over Ajax (verder) gaat in jullie Europese topic krijg ik weer een sneer van the Dancing Queen.
Lul....Dus JMD = May?