Ons Europees voetbaltopic

gevegt

Well-known member
Mensen die over de zeik zijn als ik 1x psv typ ipv PSV bedoel je.
Ik ga niet over de zeik. Dat zou je na al die jaren toch moeten weten.

Afijn, we hebben gelijk gespeeld en dat was helaas terecht.
Wel een mooie wedstrijd gezien en ik heb er ale vertrouwen in dat we uit alsnog gaan winnen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ga niet over de zeik. Dat zou je na al die jaren toch moeten weten.
Ik hoop dat je het zelf gelooft.

Kijk, gewoon met hoofdletters, zoals ik vrijwel altijd doe. So quit wining gevegt.
De laatste keer dat PSV in dit stadium van het seizoen nog kans maakte op 4 prijzen (inclusief de Johan Cruijff Schaal) was in 2001/02, toen uiteindelijk naast de landstitel (Ajax), beker (Ajax) en UEFA Cup (Feyenoord) werd gegrepen.

Net als dit seizoen dus. PSV de Cruijffschaal, Ajax de dubbel (hoewel ik een naar voorgevoel heb dat de bekerdroom vanavond voorbij is) en in de EC uitgeschakeld door latere winnaar Feyenoord. Een verdeling waar ik wel mee kan leven.
 

Mario

Well-known member
Ondanks het openhuis van gisteravond ben ik niet eens zo ontevreden. Eindelijk weer eens wat veerkracht en vechtlust gezien bij PSV. Als ze volgende week het spel van de 2e helft kunnen doorzetten, moet je een ronde verder kunnen komen.

Verder is dit best een leuk toernooi, ook fijn dat er geen VAR is. Hopelijk blijft dat zo. Ouderwets EC voetbal 👍
 

stc

Well-known member
In de rust gaf ik geen ene cent meer voor PSV. Gelukkig kon het elftal nog gelijkspelen in de 2de elftal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zo sneu altijd die supporters die vuurwerk gaan afsteken bij het hotel van de tegenstander.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Abubakari

Well-known member
Voor Ajax zou het wel goed uit komen mocht PSV (HOOFDLETTERS NOOIT VERGETEN!!!1!!1) verder gaan, dus ze zullen er wel uit vliegen.
Maar ik hoop oprecht dat ze doorgaan, ook zonder Ajax belang. Feyenoord-PSV in de volgende ronde lijkt me erg leuk.
 

Abubakari

Well-known member
Veerman op de bank… Dat vind ik dan weer raar, de man die doelpunten kan maken en voorbereiden. Of heb ik iets gemist waardoor hij op de bank moet beginnen?
 

stc

Well-known member
Maakt niet uit wie er spelen. Ze moeten gewoon winnen om door te gaan. Echter ik vind Kopenhagen de favoriet, gezien hun spel vorige week

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Bovenaan