Eef de Kip
Well-known member
Gelukkig, alles blijft dus bij het oudeJe lult uit je nek.
Maar wees gerust, de kans dat ik het na een hele tijd weer eens dunnetjes over ga doen zit er dik in.
Goede wacht!
Gelukkig, alles blijft dus bij het oudeJe lult uit je nek.
Maar wees gerust, de kans dat ik het na een hele tijd weer eens dunnetjes over ga doen zit er dik in.
Goede wacht!
Mijn probleem is dan ook dat ik het voor jou nog rustig hou.Klagen nog wel, nee dat heb ik allang opgegeven.
Mensen die over de zeik zijn als ik 1x psv typ ipv PSV bedoel je.anderen die direct alles heel persoonlijk nemen als het over hun club gaat.
Ik ga niet over de zeik. Dat zou je na al die jaren toch moeten weten.Mensen die over de zeik zijn als ik 1x psv typ ipv PSV bedoel je.
Ik hoop dat je het zelf gelooft.Ik ga niet over de zeik. Dat zou je na al die jaren toch moeten weten.
De laatste keer dat PSV in dit stadium van het seizoen nog kans maakte op 4 prijzen (inclusief de Johan Cruijff Schaal) was in 2001/02, toen uiteindelijk naast de landstitel (Ajax), beker (Ajax) en UEFA Cup (Feyenoord) werd gegrepen.
Net als dit seizoen dus. PSV de Cruijffschaal, Ajax de dubbel (hoewel ik een naar voorgevoel heb dat de bekerdroom vanavond voorbij is) en in de EC uitgeschakeld door latere winnaar Feyenoord. Een verdeling waar ik wel mee kan leven.
Ja steek het hotel van PSV gewoon in de fik.Zo sneu altijd die supporters die vuurwerk gaan afsteken bij het hotel van de tegenstander.
Steek gewoon heel Kopenhagen in de fik.Ja steek het hotel van PSV gewoon in de fik.
Steek gewoon heel Kopenhagen in de fik.
K*t Denen.
Tegenover een foutje staat toch ook heel veel goeds?Liet in de heenwedstrijd zijn mannetje lopen.