gevegt
Well-known member
De counter van Kopenhagen was vlijmscherp en PSV stond dan veel te ver naar voren.Maar waar zit het verschil dan in? Ik kijk dus alleen de 2e helft en PSV is zoveel beter....
De counter van Kopenhagen was vlijmscherp en PSV stond dan veel te ver naar voren.Maar waar zit het verschil dan in? Ik kijk dus alleen de 2e helft en PSV is zoveel beter....
Oke. maar dat is nu ook nog steeds het geval, want die gele kaart hier van Teze was echt nodig, want opnieuw waren ze er met veel uitDe counter van Kopenhagen was vlijmscherp en PSV stond dan veel te ver naar voren.
Precies als nu ook.Oke. maar dat is nu ook nog steeds het geval, want die gele kaart hier van Teze was echt nodig, want opnieuw waren ze er met veel uit
Je zag hem aankomen....Jep, maar wel achterin in de gaten houden... Want anders is het zomaar 3-4.
Nou hier is niet zoveel aan de hand als Sangare gewoon normaal passt... In balbezit moet je juist de spelers voor je hebben, zeker als je achterin bent.Precies als nu ook.
Juist. En hier valt niet tegenop te coachen.... Dit zal hem al 100x verteld zijn, dat hij dat dan toch blijft doen is geheel aan hemzelf te wijten.Bij de F-jes wordt je dan gewisseld als je een bal voor de eigen goal langs speelt.
Kind verpester!Bij de F-jes wordt je dan gewisseld als je een bal voor de eigen goal langs speelt.
Raar. Voor de winterstop één van de besten bij psv maar na de winterstop maakt ie bijna elke wedstrijd een fout waaruit gescoord wordt.Juist. En hier valt niet tegenop te coachen.... Dit zal hem al 100x verteld zijn, dat hij dat dan toch blijft doen is geheel aan hemzelf te wijten.
Twee cruciale fouten. Als dat bij de F-jes zou gebeuren had hij die tweede niet eens kunnen maken.Zo, Sangaré eruit. Zou ik ook gedaan hebben maar wel direct na die goal.
Je zit op je Ipad?Raar. Voor de winterstop één van de besten bij psv maar na de winterstop maakt ie bijna elke wedstrijd een fout waaruit gescoord wordt.