Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Raar. Voor de winterstop één van de besten bij psv maar na de winterstop maakt ie bijna elke wedstrijd een fout waaruit gescoord wordt.
Inderdaad. Nou heeft die ook wel pech hoor dat er dan gescoord wordt. Ik bedoel, deze was logisch dat daar een goal uit komt, maar die bij de Eagles bijvoorbeeld, ja, daar maakt hij een fout, maar daar gaat nog zoveel mis nadat Sangare de fout maakt. Het zit hem dan ook niet mee.

4-4 Zahavi... Geen saai Europees avondje zo... Als je vanavond Feyenoord en PSV hebt gekeken heb je 15 goals gezien.
 

Abubakari

Well-known member
Doe dan niet zo kinderachtig.
Afgezien van het feit dat uitgerekend jij altijd kinderachtig doet bij vrijwel elke Ajax EC avond en dus je mond beter kan houden, wat is er kinderachtig aan als ik zeg dat Sangare voor de winterstop goed speelde en na de winterstop betrokken is bij veel tegengoals?
 

gevegt

Well-known member
Afgezien van het feit dat uitgerekend jij altijd kinderachtig doet bij vrijwel elke Ajax EC avond en dus je mond beter kan houden, wat is er kinderachtig aan als ik zeg dat Sangare voor de winterstop goed speelde en na de winterstop betrokken is bij veel tegengoals?
Het zit er wel diep in als er iets tegen je club wordt gezegd, je geen greintje zelfreflectie hebt. Zelfs niet bij ons aller watje.
Vandaag heb je je masker weer eens afgedaan en je kunt het zelfs niet opbrengen om een clubnaam normaal te schrijven.
Gefeliciteerd.
 

Abubakari

Well-known member
Lul niet zo dom gevegt, ik zit niet op mijn ipad maar op mijn iphone, normaal typ ik PSV altijd met hoofdletters, maar de iphone typt het niet automatisch met hoofdletters, net als bij jmd, dus ga daar nou niet zo zielig over lopen doen.

En dat uitgerekend degene die elke Ajax ec avond tot in den treure typt dat ie voor de tegenstander is, bij elke tegengoal heel triomfantelijk HOPPA!!! typt en meer van zulke kinderachtige onzin, dan ben je weel heel erg schaamteloos als je mij om 1 post waarin ik psv typ ipv PSV de les gaat lezen.

Ga je frustratie om een kutwedstrijd van PSV even lekker op een ander afreageren zeg, gek.
Ja, ik krijg bijna het gevoel dat ik een jmd’tje maak.
 

gevegt

Well-known member
Lul niet zo dom gevegt, ik zit niet op mijn ipad maar op mijn iphone, normaal typ ik PSV altijd met hoofdletters, maar de iphone typt het niet automatisch met hoofdletters, net als bij jmd, dus ga daar nou niet zo zielig over lopen doen.

En dat uitgerekend degene die elke Ajax ec avond tot in den treure typt dat ie voor dectehemstander is, bij elke tegengoal heel triomfantelijk HOPPA!!! typt en mer van zulke kinderachtige onzin, dan ben je weel heel erg schaamteloos als je mij om 1 post waarin ik psv typ ipv PSV de les gaat lezen.

Ga je frustratie om een kutwedstrijd van PSV even lekker op een ander afreageren zeg, gek.

Ja, ik krijg bijna het gevoel dat ik een jmd’tje maak.
Je lult uit je nek.
Maar wees gerust, de kans dat ik het na een hele tijd weer eens dunnetjes over ga doen zit er dik in.
Goede wacht! (y)
 

Abubakari

Well-known member
Je lult uit je nek.
Maar wees gerust, de kans dat ik het na een hele tijd weer eens dunnetjes over ga doen zit er dik in.
Goede wacht! (y)
Ik heb allang weekend.

Wat ga je dunnetjes overdoen Gevegt? Hetgeen je nu ontkend ofzo? Godsamme, elke avond dat Ajax speelt irritant lopen doen en dan hier zo reageren, dan heb je wel lef hoor.
 

gevegt

Well-known member
Ik heb allang weekend.

Wat ga je dunnetjes overdoen Gevegt? Hetgeen je nu ontkend ofzo? Godsamme, elke avond dat Ajax speelt irritant lopen doen en dan hier zo reageren, dan heb je wel lef hoor.
Dat kutclubje van jou heb ik nog nooit de de waardering gegeven als ze goed spelen. Kijk maar eens na.
 
Bovenaan