Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Voor Ajax zou het wel goed uit komen mocht PSV (HOOFDLETTERS NOOIT VERGETEN!!!1!!1) verder gaan, dus ze zullen er wel uit vliegen.
Maar ik hoop oprecht dat ze doorgaan, ook zonder Ajax belang. Feyenoord-PSV in de volgende ronde lijkt me erg leuk.
Je post was aardig tot de laatste bijzin... 20 jaar na dato niet nog zo'n trauma svp


0-1 dankjewel keepertje...
 

Eef de Kip

Well-known member
gaat lekker zo, nu is kijken of ze het uitbouwen en niet des Ajax een paar kadootjes weg gaan geven omdat ze denken dat ze er al zijn.
 

JMD

Well-known member
Dit had rood moeten zijn, idiote overtreding op Gakpo en eerder Diks al zijn 2e geel moeten hebben. En dat in 5 minuten na rust

PSV moet het hoofd er bij houden nu...
 

JMD

Well-known member
Wow, wat mooi uitgespeeld. 0-3

Het is een van de beste duels die ik PSV de laatste jaren heb zien spelen.
 

JMD

Well-known member
In Kopenhagen weten ze nu ook dat Madueke vanaf rechts naar binnenkomt en schiet. 0-4
 

gevegt

Well-known member
Prima overwinning van een heel goed spelend PSV. Mooi te zien dat ook Götze elke week beter gaat spelen.
Wel graag nooit meer die Schotse scheidsrechter.
 

JMD

Well-known member
Stelletje losers die Denen😄

En de reden dat dit gebeurde was dat de bus van PSV bij dat andere hotel stond... Boerenslimheid of puur toeval?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Well done heren! Eerste keer dit seizoen dat jullie boven verwachting presteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
De 8 overgebleven ploegen:
PSV, Feyenoord, Bodo, AS Roma, Leicester, Marseille, PAOK en Slavia Praag

Mijn voorkeur:
Bodo, PAOK en Slavia. Daar moet de volgende ronde tegen mogelijk zijn
AS Roma, Marseille en Leicester lijkt een onhaalbare kaart
En Feyenoord liever gewoon helemaal niet. Brengt iets te veel 2002 vibes bij me naar boven.... Plus dat ik het gewoon niet leuk vind om in Europa tegen een NL club te spelen.
 
Bovenaan