Een simpele middenmoter. Had meer ingezeten, moeten ze thuis afmaken.Wel een net resultaat hoor. Gelijk bij een PL ploeg, knap
Laten we het hopen, ik heb er echter niet zo'n goed gevoel over. Hopelijk heb ik het verkeerd.Hups PSV, op naar de eerste Europese halve finale sinds 2005
Kenner.PSV gaat dit winnen. Ze zwijnen nu al een paar keer, omdat Leicester super slordig omgaat met de ruimte die er ligt. PSV zal straks de 1-0 maken uit een tegenaanval.
Met zwijnen kan je ook Europese cups winnen... Weten jullie alles van...PSV gaat dit winnen. Ze zwijnen nu al een paar keer, omdat Leicester super slordig omgaat met de ruimte die er ligt. PSV zal straks de 1-0 maken uit een tegenaanval.
Dat zeg ik toch?Met zwijnen kan je ook Europese cups winnen... Weten jullie alles van...
Jij had het direct over het winnen van de Conference League? Ik hoop met je mee.Dat zeg ik toch?
PSV gaat dit winnen. Ze zwijnen nu al een paar keer, omdat Leicester super slordig omgaat met de ruimte die er ligt. PSV zal straks de 1-0 maken uit een tegenaanval.
Kenner.