Ons Europees voetbaltopic

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is nog eens zonde. Het zal toch geen klassieke Hollandse Europa Cup avond worden hè? Al met al Europese overwintering voor PSV zonder indruk te maken.
 

Mario

Well-known member
Dat is nog eens zonde. Het zal toch geen klassieke Hollandse Europa Cup avond worden hè? Al met al Europese overwintering voor PSV zonder indruk te maken.
Ik ben bang van wel.

Nederlandse finale, we gingen die cup wel even winnen. Typisch weer...
 

erka

Well-known member
Want? PSV is sinds minuut 60 helemaal nergens meer...
60 minuten beter zijn, kansen zat op 2-0 en dan steeds verknallen doordat spelers elkaar niet zien. Dat vind ik dom en eigen schuld. Dan weet je gewoon dat je het lid op de neus krijgt.
 

JMD

Well-known member
Dat is nog eens zonde. Het zal toch geen klassieke Hollandse Europa Cup avond worden hè? Al met al Europese overwintering voor PSV zonder indruk te maken.
Uit bij Kopenhagen was wel erg sterk, maar verder met je eens, tegen die Israëliërs was het al met hangen en wurgen.

PSV strandt overigens sinds eind jaren '80 vaak in kwartfinales Europees, 1989, 1990, 1996, 2001, 2002, 2004, 2007, 2008, 2011, 2022
Na 1988 alleen in 2005 de halve finale gehaald.
 

JMD

Well-known member
60 minuten beter zijn, kansen zat op 2-0 en dan steeds verknallen doordat spelers elkaar niet zien. Dat vind ik dom en eigen schuld. Dan weet je gewoon dat je het lid op de neus krijgt.
Mwah, het eerste kwartier was Leicester beter, daarna PSV idd beter.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Uit bij Kopenhagen was wel erg sterk, maar verder met je eens, tegen die Israëliërs was het al met hangen en wurgen.

PSV strandt overigens sinds eind jaren '80 vaak in kwartfinales Europees, 1989, 1990, 1996, 2001, 2002, 2004, 2007, 2008, 2011, 2022
Na 1988 alleen in 2005 de halve finale gehaald.

Oja Kopenhagen uit. In de voorronde tegen Galatasaray (?) scheen het ook weergaloos te zijn.

2005 had een finale moeten zijn.
 

JMD

Well-known member
Oja Kopenhagen uit. In de voorronde tegen Galatasaray (?) scheen het ook weergaloos te zijn.
Klopt, maar jij had het over na de winter... :)

Galatasaray en Midtjylland thuis was heel goed. De rest (op Kopenhagen na) was idd middelmatig.
 
Bovenaan