Voor het eerst weer met PSV vrienden in de kroeg gekeken en wij zeiden het zelfde. Dat betekent dat je spot on was.Wij brengen Oppegard, zij brengen Perez en Daka... Dat is wel een verschil.
Dat is ook weer overdreven, want PSV kreeg echt wel flinke kansen, maar ook Leicester miste een aantal dotten van kansen. (plus bal van de lijn)PSV heeft gewoon kansloos verloren
Op zich had PSV kansen op 2-0. Maar die maakte ze helaas niet. Eind van de 2de helft werd PSV helemaal overlopen. Vooral het middenveld.Dat is ook weer overdreven, want PSV kreeg echt wel flinke kansen, maar ook Leicester miste een aantal dotten van kansen. (plus bal van de lijn)
Pardon?Domme jump Jens. Totaal overbodig
Kut mijn fout. Verkeerde topic. Hier kan een slotje op dus. Zeer verwarrend allemaalPardon?
De sfeer deed mij denken aan 2005. Ik hoopte dan ook op strafschoppen.Op zich had PSV kansen op 2-0. Maar die maakte ze helaas niet. Eind van de 2de helft werd PSV helemaal overlopen. Vooral het middenveld.
De sfeer in het stadion was geweldig.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Dit is een oneindig topic mijn vriend.Kut mijn fout. Verkeerde topic. Hier kan een slotje op dus. Zeer verwarrend allemaal
De sfeer deed mij denken aan 2005. Ik hoopte dan ook op strafschoppen.
De wissels maakten het verschil.
Ze hebben allemaal een hekel aan PSV, maar ze zijn er de hele dag mee bezig.Dit is een oneindig topic mijn vriend.
Je zit gewoon aan de zuip of bent aan het dementeren. Niet erg allemaal, maar ook niet nodig om dan om een slotje vragen.
Waar gaat over denk ik. Het blijft toch een dorpsclub.hebben allemaal een hekel aan PSV, maar ze zijn er de hele dag mee bezig.
Mario heeft dus gelijk.Waar gaat over denk ik. Het blijft toch een dorpsclub.
Wie “allemaal”?Ze hebben allemaal een hekel aan PSV, maar ze zijn er de hele dag mee bezig.
Om te beginnen, jij.Wie “allemaal”?
Ze hebben allemaal een hekel aan PSV, maar ze zijn er de hele dag mee bezig.