Ons Europees voetbaltopic

Mario

Well-known member
En JMD? Mario? stc?
Wat verwachten jullie?
De vraag is of Monaco beter is dan Ajax. In dat geval winnen we niet, anders wel. Eventueel kan het ook nog gelijk worden.

In de violgende ronde dus tegen van Bronckhorst, of Belgen... dat kan natuurlijk ook, of niet als we van Monaco verliezen. Tegen wie spelen we dan?

Al met al denk ik 2-0
 

stc

Well-known member
Opstelling PSV:

Benítez; Mwene, Teze, Obispo, Max; Sangaré, Veerman, Til; Saibari, De Jong, Gakpo.

Wisselspelers: Drommel, Waterman, Ramalho, Xavi Simons, van Ginkel, Gutierrez, Luckassen, Hoever, Oppegard, Ledezma, Bakayoko
 

Batigoal

Well-known member
Ben benieuwd. Onervaren middenveld bij Monaco zoals verwacht, aanval zit het meeste geweld. Ook even speciaal letten op Vanderson. Hele goeie back is dat.
 

JMD

Well-known member
AS MONACO: Nübel,Vanderson,Disasi,
Maripán,Jakobs,Golovin,Matazo,Volland,
Fofana,Minamino,Ben Yedder

PSV: Benítez,Mwene,Teze,Obispo,Max,Til,
Sangaré,Veerman,Saibari,L.de Jong,
Gakpo

Hups PSV!!!
 

JMD

Well-known member
PSV neemt al veel risico door dat achterin rondspelen... Gaat toch uiteindelijk steeds fout, bal inleveren en dan wordt Monaco heel gevaarlijk.
 

JMD

Well-known member
Ik denk dat we vandaag de tweelingbroer van Til hebben opgesteld... Mijn hemel, wat speelt die slecht
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat we vandaag de tweelingbroer van Til hebben opgesteld... Mijn hemel, wat speelt die slecht
Hahah, nee hoor. Dit is ook gewoon Til. Die moet je enkel in de zestien aanspelen. Waarom denk je dat we er bij Feyenoord helemaal niet zo heel rouwig om zijn dat 'ie niet meer bij ons speelt? Ondanks zijn goals.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Hier haalt de VAR de scheids wel naar de kant bij een handsbal om te kijken, en vindt de scheids het geen pingel... Had Kamphuis in mei ook moeten doen... ;)
 

JMD

Well-known member
Goed van die scheids. Op het randje, maar ik neig ook naar 'geen strafschop'.
Ik zit vooral op de lijn: wat kan hij hier nu nog meer doen om ervoor te zorgen dat hij geen hands maakt...
Het is zo'n andere situatie dan zaterdag bij Liverpool - City, daar zat die hand echt te hoog.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is de eerste keer in 3 maanden dat ik er over begin he... :p
De commentator begon er ook gewoon over.
Mm excuses, ik heb niet precies paraat welke PSV-er er nou wel over door blijft zeiken en welke niet. Vond het bijvoorbeeld super triest om te lezen dat Gozebuyuk zelfs bij PSV langs is geweest om uitleg te geven.

0-1! Prima goal!
 
Bovenaan