Hier haal je 2 dingen door elkaar...
1) Ik was (en ben) niet boos op Gozubuyuk omtrent dat duel, ik kan me voorstellen dat je dat niet goed kan zien en je een pingel geeft. Ik vond (en vind (maar ben er wel over hoor...
) ) het vooral vreemd van Kamphuis dat hij niet even Gozubuyuk naar de kant haalde om de beelden te bekijken. Dat had echt gemoeten imo. En gezien het feit dat Gozubuyuk na afloop niet wilde reageren (wat hij normaal wel doet) denk ik dat daar Gozubuyuk na het zien van de beelden ook boos geworden is op Kamphuis...
2) Gozubuyuk kwam (voor zover ik weet) een paar weken terug langs omtrent het standaard rondje dat alle scheidsen doen bij alle BVO's om de (nieuwe) regels weer even uit te leggen. Dat doen de scheidsen elk jaar. Of Gozubuyuk er zelf voor koos naar PSV te gaan, of dat de KNVB hem daar naartoe gestuurd heeft weet ik overigens niet. Dat had dus niks meer te maken met Feyenoord - PSV. Dat de artikelen in de media daar over gingen snap ik ook wel. Net als de eerste keer dat Nijhuis weer PSV floot (na die uitbarsting van Schmidt) aandacht kreeg. Overigens is het imo dan beter dat Gozubuyuk nu voor het eerst weer bij PSV was ipv bij een duel. Nu kan iedereen dan buiten het zicht van de camera's even zijn zegje doen en is het klaar.
En verder hebben wij met Feyenoord wat jullie met Ajax hebben... Op de een of andere manier gebeuren alle lullige dingen voor ons altijd tegen Feyenoord...