Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Monaco krijgt meer kansen nu. Komt dat omdat zij beter gaan spelen? Nee, vooral omdat achterin PSV steeds slordiger gaat spelen...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat ik vooral goed vind aan PSV vandaag is het agressieve verdedigen. Zodra het kan gaan ze bij PSV allemaal vol overtuiging het duel aan. Monaco komt daardoor nooit écht aan voetballen toe, ondanks dat er in de tweede helft inderdaad wel wat momentjes zijn.
 

JMD

Well-known member
Wat een kutgoal... Pfff. 1-1. Wel verdiend overigens

Edit: nee, toch geen kutgoal, slecht verdedigd gewoon.
 

JMD

Well-known member
PSV zit er helemaal doorheen. Als het hier 1-1 blijft mogen we onze handen dichtknijpen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mazzel dat het nu echt bijna klaar is. PSV zit helemaal kapot joh. Zorgwekkend ook.
 

JMD

Well-known member
Mazzel dat het nu echt bijna klaar is. PSV zit helemaal kapot joh. Zorgwekkend ook.
Jep...

Nou is het wel zo dat het aan de Côte d'Azur nu echt bloedheet is. Ik was daar vorige week en zelfs in de avond was het daar nog bloedheet om gewoon te lopen. Laat staan 2 x 45 op topniveau te voetballen...
 

JMD

Well-known member
Nu kun je nog de excuses 'voorbereiding' en 'warm Monaco' aandragen. Maar ik ben wel benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen.
Neem aan dat PSV toch wel geleerd heeft van de afgelopen 2 seizoenen en dat Van Nistelrooij dit beter voor elkaar gaat krijgen

Overigens: nu wordt er dan gezegd 'ze zijn net pas begonnen' als excuus dat ze er doorheen zitten, maar in november is het excuus dan 'ze zijn al wekenlang 2x per week aan het spelen'... Het is wat dat betreft dan ook nooit goed
 

JMD

Well-known member
We gaan het overleven... Mooi. Opnieuw verliezen we niet in Monaco.
In Eindhoven verloren we van de 3 duels tegen de Monegasken er 2 (2x met 1-2) en wonnen er 1 (met 1-0).
Laten we dat laatste nu maar weer doen.
 
Bovenaan