Ons Europees voetbaltopic

Abubakari

Well-known member
Zoals Feyenoord al liet zien tegen L’OM, Nederlandse clubs hoeven niet bang te zijn voor wat er onder PSG zit want dat blijkt niet overdreven veel voor te stellen.

Zonder de prestatie van Feyenoord of PSV te kort te willen doen, maar wat OM liet zien was zeer matig en wat ik van Monaco lees (ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien en dat was zo te lezen ook hun beste fase) is dat ook geen club waar je door uitgeschakeld hoeft te worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Als je Frankrijk qua coëfficiënten wil bedreigen zul je toch eens een stootje uit moeten delen. Met name PSV zou daar van profiteren als veelal de tweede club van Nederland.
 

Forza AZ

Well-known member
Als je Frankrijk qua coëfficiënten wil bedreigen zul je toch eens een stootje uit moeten delen. Met name PSV zou daar van profiteren als veelal de tweede club van Nederland.
5e of 6e plaats maakt geen verschil voor de startronde van de nummer 2 (beide groepsfase CL).
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze zijn in Frankrijk ook diep onder indruk van de voetbaltechnische kwaliteiten van Til. Die jongen is heel goed in drukzetten en positie kiezen, maar voetbaltechnisch is het wel vrij beperkt. Ik ben wel benieuwd hoe een Til in de CL rendeert. In de Conference League is hij in het hoofdtoernooi niet verder gekomen dan twee assists. Wat op zich ook weer a-typisch is voor de speler Til. De rest van het seizoen had hij nog drie assists. Voor PSV hoeft het niet problematisch te zijn. Genoeg spelers die wel die assist kunnen geven.
 

JMD

Well-known member
De opstelling van PSV vanavond:
Benítez - Mwene Teze Obispo Max - Sangaré Til Veerman - Saibari De Jong Gakpo
Zelfde als vorige week.

Monaco stelt deze 11 op: Nübel,Vanderson,Disasi,
Maripán,Jakobs,Minamino,Fofana,Matazo,
Golovin,Ben Yedder,Volland

Het wordt wel weer eens tijd dat PSV Europees gezien een opvallende 'scalp' pakt, dat is echt al tijden terug, vaak lagen we er uit bij de eerste echt sterke tegenstander. Wil je permanent net onder de Europese top gaan spelen moet je ook eens een club uit een grote competitie pakken...

Hups PSV!!!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Onrustige openingsfase. Monaco al gelijk heel dreigend. Hopelijk kan PSV deze fase even overleven en komt er zo wat meer rust in het spel.
 

JMD

Well-known member
Domme gele kaart van Til ook net... Zoveel man nog achter de bal en dan maak je op het middenveld een overtreding waarvan je weet dat het geel oplevert
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ben het niet met de commentator eens. Ik denk dat het voor het momentum wel even slim was van Gakpo om daar te schieten.
 

JMD

Well-known member
Juist wel. Monaco is beter, maar creëert geen enkele kans. Kwestie van tijd voordat zij ergens op het veld ook een keer te laat komen en er gelijk enorme ruimte voor PSV ontstaat.
:p

Aldus degene die voorspelde dat Vitesse - Feyenoord bloedeloos 0-0 zou worden... ;)
 
Bovenaan