Ons Europees voetbaltopic

stc

Well-known member
PSV speelt niet goed. Is wachten totdat Monaco 2 tot 3x gaat scoren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als ik Ruud was, zou ik Guti erin brengen voor Til. Je wordt bij tijd en wijlen overlopen op het middenveld. Guti kan je helpen om die balans wat te herstellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Als ik Ruud was, zou ik Guti erin brengen voor Til. Je wordt bij tijd en wijlen overlopen op het middenveld. Guti kan je helpen om die balans wat te herstellen.
Plus dat Til vandaag weer niet goed speelt en al geel heeft
 

JMD

Well-known member
Til speelt zoals Til altijd speelt. Als 'ie niet in scoringspositie komt is dit wat je altijd van hem kunt verwachten.
Ja, oke. Maar ook Til zal toch weten dat de essentie van voetbal is dat de bal naar iemand moet met hetzelfde kleur shirt? Dat lijkt me toch niet teveel gevraagd?
 

JMD

Well-known member
Ik begin te vrezen voor een duel zoals tegen Leicester, dat het langzaamaan steeds meer billenknijpen wordt en het na de 1-1 snel 1-2 wordt en dan einde verhaal.
 

JMD

Well-known member
Kan wel eens het laatste duel van Gakpo voor PSV zijn, Ten Hag zou hem naar Manchester willen halen...
 

JMD

Well-known member
PSV wordt totaal overlopen... Zoals te verwachten viel kansloos tegen Monaco, wachten op 1-2 en meer
 

JMD

Well-known member
Als ik Ruud was, zou ik Guti erin brengen voor Til. Je wordt bij tijd en wijlen overlopen op het middenveld. Guti kan je helpen om die balans wat te herstellen.
Heb jij een lijntje met Van Nistelrooij??? Til eruit, Guti erin

Ramalho voor Saibari. Vreemde wissel.
 
Bovenaan