Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Gewoon pech gehad met de loting, zeker als je weet wie we in de laatste ronde zouden zijn tegengekomen zat de CL er echt in als je deze ronde had overleefd. Als geplaatste club Monaco loten en ongeplaatst dan Rangers/Union St Gillis. Apart

Maar dit PSV heeft gewoon niks te zoeken in die hele CL. Daar is het niveau echt te laag voor. Dan maar EL, hopen dat we daar dan wel wat mazzel hebben met de loting, en niet een halve verkapte CL-groep tegenkomen als vorig jaar

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die zag je toch vanaf 10 kilometer aankomen???

Zo verrassend is het niet hoor. Na rust is het helemaal niks meer, net als vorige week.
Nou ik wilde dus net gaan vragen wat er in de rust in vredesnaam gebeurd is. Eerste helft was er tot de laatste minuut echt weinig aan de hand. Na rust is het helemaal kansloos.

JMD

Well-known member
Nou ik wilde dus net gaan vragen wat er in de rust in vredesnaam gebeurd is. Eerste helft was er tot de laatste minuut echt weinig aan de hand. Na rust is het helemaal kansloos.
Was vorige week ook. Toen leek het na rust ook nergens op. Maar toen had je nog het excuus van de bloedhitte en het duel tegen Ajax. Nu heb je zaterdag op halve kracht tegen Emmen kunnen spelen, veel spelers kunnen sparen en is het vanavond ideaal voetbalweer.

JMD

Well-known member
Deze verliezen Gakpo weg en het wordt een moeilijk seizoen voor PSV.
Mwah, in NL worden we echt wel 2e met dit team (want ik vind ons sterker dan Feyenoord) maar de titel zal moeilijk worden. Het enige wat ons de titel kan opleveren is als de pleuris echt uitbreekt bij Ajax omdat ze teveel aanvallers/middenvelders hebben die allemaal willen spelen.

JMD

Well-known member
Wat mij ook opvalt is dat we De Jong niet meer in stelling krijgen, niet alleen vandaag, maar ook tegen Ajax, Emmen en vorige week Monaco...

JMD

Well-known member
Ik blijf het toch vreemd vinden hoe Gakpo die corners neemt, van die geschepte ballen. Vanaf punt 16 werken die heel goed, maar vanaf de hoekvlag imo minder, want je moet als aanvaller zoveel kracht zetten om de bal richting de goal te krijgen...

Batigoal

Well-known member
Vind Gakpo wéér tegenvallen in een topduel. Op basis daarvan vind ik hem absoluut nog niet klaar voor de Europese top.

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan