Die zag je toch vanaf 10 kilometer aankomen???Zucht...
Nou ik wilde dus net gaan vragen wat er in de rust in vredesnaam gebeurd is. Eerste helft was er tot de laatste minuut echt weinig aan de hand. Na rust is het helemaal kansloos.Die zag je toch vanaf 10 kilometer aankomen???
Zo verrassend is het niet hoor. Na rust is het helemaal niks meer, net als vorige week.
Echte kenners zagen dit in de eerste helft al aankomen.Nou ik wilde dus net gaan vragen wat er in de rust in vredesnaam gebeurd is. Eerste helft was er tot de laatste minuut echt weinig aan de hand. Na rust is het helemaal kansloos.
Was vorige week ook. Toen leek het na rust ook nergens op. Maar toen had je nog het excuus van de bloedhitte en het duel tegen Ajax. Nu heb je zaterdag op halve kracht tegen Emmen kunnen spelen, veel spelers kunnen sparen en is het vanavond ideaal voetbalweer.Nou ik wilde dus net gaan vragen wat er in de rust in vredesnaam gebeurd is. Eerste helft was er tot de laatste minuut echt weinig aan de hand. Na rust is het helemaal kansloos.
Dat zal wel weer ja. Weer die luchtbel doorgeprikt.Echte kenners zagen dit in de eerste helft al aankomen.
Mwah, in NL worden we echt wel 2e met dit team (want ik vind ons sterker dan Feyenoord) maar de titel zal moeilijk worden. Het enige wat ons de titel kan opleveren is als de pleuris echt uitbreekt bij Ajax omdat ze teveel aanvallers/middenvelders hebben die allemaal willen spelen.Deze verliezen Gakpo weg en het wordt een moeilijk seizoen voor PSV.
Ook ik haal even mijn gelijk...Ik begin te vrezen voor een duel zoals tegen Leicester, dat het langzaamaan steeds meer billenknijpen wordt en het na de 1-1 snel 1-2 wordt en dan einde verhaal.
Jamel heeft zijn week niet.Ook ik haal even mijn gelijk...
De 1-0 had hij dan wel goed voorspeld, eerlijk is eerlijk.Jamel heeft zijn week niet.