Olympische allerlei

JMD

Well-known member
Mwah, ook Coventry lijkt me goede ideeën te hebben en ook die van Eliasch zijn niet gek. En op dat e-spotsplan na zijn de ideeën van Lappartient ook niet gek.

Die van Watanabe en Al-Hoessein zijn idioot en Samaranch jr er neerzetten zou een vorm van nepotisme zijn.

Maar idd, Coe heeft de beste plannen wat mij betreft, maar het zal me niks verbazen als het Al-Hoessein wordt. Money talks

erka

Well-known member
Mwah, ook Coventry lijkt me goede ideeën te hebben en ook die van Eliasch zijn niet gek. En op dat e-spotsplan na zijn de ideeën van Lappartient ook niet gek.

Die van Watanabe en Al-Hoessein zijn idioot en Samaranch jr er neerzetten zou een vorm van nepotisme zijn.

Maar idd, Coe heeft de beste plannen wat mij betreft, maar het zal me niks verbazen als het Al-Hoessein wordt. Money talks

Die van Coventry zijn vaag en zweverig. Eliasch wil alle olympische sporten tegen het licht houden. En geen transgenders bij vrouwen is ook wel een tikkie gevoelig. Hussein wil af van de zomermaanden (hallo Qatar!), Lappartient wil de spelen in Afrika, Samaranch is een despoot en die Japanner leeft in een parallel universum.

JMD

Well-known member
Lappartient heeft natuurlijk gelijk dat de SPelen in AFrika moeten komen
En mbt transgenders niet bij vrouwen lijkt me eigenlijk niet meer dan logisch, dat gaat langzaamaan al gebeuren

erka

Well-known member
Lappartient heeft natuurlijk gelijk dat de SPelen in AFrika moeten komen

Waarom? In Afrika is geen enkel land met een Olympische sportcultuur. Er is geen geld, geen infra, vrijwel nergens een stabiele overheid.
Ik vind het een heel slecht idee. Dat heeft niks met de mensen te maken trouwens, maar het is gewoon niet Olympics waardig. Dat zag je al in Rio en dat is nog een heel stuk welvarender dan het meest welvarende Afrikaanse land.

Mario

Well-known member
Waarom? In Afrika is geen enkel land met een Olympische sportcultuur. Er is geen geld, geen infra, vrijwel nergens een stabiele overheid.
Ik vind het een heel slecht idee. Dat heeft niks met de mensen te maken trouwens, maar het is gewoon niet Olympics waardig. Dat zag je al in Rio en dat is nog een heel stuk welvarender dan het meest welvarende Afrikaanse land.
Zuid Afrika 2036 wellicht?

Bovenaan