Olympische allerlei

JMD

Well-known member
Roma heeft zich teruggetrokken uit de race voor het organiseren van de Spelen van 2024, dit vanwege de kosten. Eerder trokken ze zich al terug uit de race voor 2020. Denk dan eerst na zou ik zeggen, want ook dit hele proces kost geld.

Op 13 september van volgend jaar wordt bekend waar de Spelen van 2024 worden gehouden, alleen Parijs, Budapest en Los Angeles zijn nog in de race.
 

JFK

Well-known member
Roma heeft zich teruggetrokken uit de race voor het organiseren van de Spelen van 2024, dit vanwege de kosten. Eerder trokken ze zich al terug uit de race voor 2020. Denk dan eerst na zou ik zeggen, want ook dit hele proces kost geld.

Op 13 september van volgend jaar wordt bekend waar de Spelen van 2024 worden gehouden, alleen Parijs, Budapest en Los Angeles zijn nog in de race.

De nieuwe burgemeester is ervoor gaan liggen.
 

JMD

Well-known member
En ook Budapest is afgehaakt. Dus in 2024 worden de Spelen gehouden in Parijs (100 jaar nadat zij voor het laatst de Spelen organiseerden) of Los Angeles (40 jaar nadat zij de Spelen voor het laatst organiseerden). Beide steden hebben al 2x de Spelen georganiseerd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Parijs zou tof zijn. Dan ga ik er naartoe. Lekker naar een potje handboogschieten kijken, lijkt me tof!
 

JMD

Well-known member
Parijs zou tof zijn. Dan ga ik er naartoe. Lekker naar een potje handboogschieten kijken, lijkt me tof!

Voor 2012 hadden ze al het beste bid, alleen ging het op de dag zelf mis. Parijs dacht dat 'ze er al waren', Londen haalde alles uit de kast en nam Tony Blair mee...

Ben benieuwd wat Parijs nu wil doen. Ze hebben natuurlijk al een hoop faciliteiten.
 

JMD

Well-known member
Lekker een land waar al bijna 2 jaar de noodtoestand geldt. Doe zou ik ook een Olympische spelen geven.
Ach, als ik uit een rijtje Rusland (Sochi) - China (Beijing) - Frankrijk moet kiezen ga ik toch echt voor Frankrijk. En verder gaat het in de USA nou ook niet echt lekker. (even los nog van de president)
 

de waan

Well-known member
Handboogschieten en pistoolschieten lijkt me wel leuk om gewoon op straat in de banlieus te doen.
 
Bovenaan