JMD
Well-known member
Excuus, het gaat om Football Focus, ik was in de war.Gaat die ook terug komen op de BBC?
Excuus, het gaat om Football Focus, ik was in de war.Gaat die ook terug komen op de BBC?
🤣Vd Vaart vind ik heel goed,
Van der Vaart???Vd Vaart vind ik heel goed, Sneijder moet ik nog aan wennen en Van Basten vind ik altijd minder in analyses. Ze hadden Van Gaal er wel mogen neerzetten, die vind ik misschien wel de beste analist.
Ja. Alhoewel ik het wel met Abu eens ben dat hij (van wat ik gezien heb) nu anders is dan in het reguliere Studio VoetbalseizoenVan der Vaart???
Hij zit te vaak naast van HooijdonkVan der Vaart begint helaas een beetje een zure oude man te worden. Maar goed, misschien had hij de afgelopen dagen een slechte bui.
van Basten zit nu bij de NOS.VD Vaart maakt een wat humeurige indruk, was anders altijd wel leuk om zijn ontwapenende vrolijke uitstraling. Ik vind Theo Janssen altijd wel goed. Hooijdonk en Raffie vind ik ook niet zoveel. Van Basten zie ik zelden of nooit, die zit bij Ziggo.
Zo nog even een rondje door Europa, even bij de BBC en de Belg kijken en SBS sportzomer nog even kijken. Vakantie, dus alle tijd.
Maar Leonne Stentler mocht de boel analyseren.van Basten zit nu bij de NOS.
Mee eens.Maar Leonne Stentler mocht de boel analyseren.
Hoogtepunt is toch weer Marcel van roosmalen.
Maar in welk van de 15 stadions van Doha?In Qatar toch?
Polman heeft zich inmiddels afgemeld voor de Olympische Spelen, dus dat komt niet meer goed met het humeur van Raf.Vd Vaart is natuurlijk humeurig omdat Estevana steeds geblesseerd is en daarom iets te vaak thuis.