NOS Studio Europa en SBS Sportzomer

Ik kijk het liefst

  • NOS Studio Europa

  • SBS sportzomer

  • Naar de Belg

  • De Duitser

  • Ik zap na afloop direct weg uit of zet de tv uit


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Joost

Well-known member
Vd Vaart vind ik heel goed, Sneijder moet ik nog aan wennen en Van Basten vind ik altijd minder in analyses. Ze hadden Van Gaal er wel mogen neerzetten, die vind ik misschien wel de beste analist.
Van der Vaart???
 

Abubakari

Well-known member
VD Vaart maakt een wat humeurige indruk, was anders altijd wel leuk om zijn ontwapenende vrolijke uitstraling. Ik vind Theo Janssen altijd wel goed. Hooijdonk en Raffie vind ik ook niet zoveel. Van Basten zie ik zelden of nooit, die zit bij Ziggo.

Zo nog even een rondje door Europa, even bij de BBC en de Belg kijken en SBS sportzomer nog even kijken. Vakantie, dus alle tijd.
 

Joost

Well-known member
Bij van der Vaart heb ik altijd het idee dat hij er enkel zit om z'n zakken te vullen. Inhoudelijk heeft hij niets toe te voegen en ik heb meestal het vermoeden dat hij buiten de wedstrijden in de studio nooit een potje voetbal ziet.
 

Batigoal

Well-known member
Van der Vaart begint helaas een beetje een zure oude man te worden. Maar goed, misschien had hij de afgelopen dagen een slechte bui.
 

Makanaky

Well-known member
Sneijder, analyseert die een beetje goed?
Van Basten nog altijd soeverein de allerbeste, hij blijft nog steeds iets van het Mysterie Marco houden, boeiende man.








Sieg Heil!
 

gevegt

Well-known member
VD Vaart maakt een wat humeurige indruk, was anders altijd wel leuk om zijn ontwapenende vrolijke uitstraling. Ik vind Theo Janssen altijd wel goed. Hooijdonk en Raffie vind ik ook niet zoveel. Van Basten zie ik zelden of nooit, die zit bij Ziggo.

Zo nog even een rondje door Europa, even bij de BBC en de Belg kijken en SBS sportzomer nog even kijken. Vakantie, dus alle tijd.
van Basten zit nu bij de NOS.
 

erka

Well-known member
Vd Vaart is natuurlijk humeurig omdat Estevana steeds geblesseerd is en daarom iets te vaak thuis.
 

gevegt

Well-known member
Nog even dan, Kuijt zit bij Humberto en zo als ik hem zie en hoor praten lijkt het mij een prima trainen voor NAC of zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo, Sneijder was vandaag heel erg sterk bij VI. Legt even de huidige voetbalgeneratie op het hakblok.
 
Bovenaan