NOS Studio Europa en SBS Sportzomer

Ik kijk het liefst

  • NOS Studio Europa

  • SBS sportzomer

  • Naar de Belg

  • De Duitser

  • Ik zap na afloop direct weg uit of zet de tv uit


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member
Om het wedstrijdtopic het wedstrijdtopic te houden een topic over EK TV.
Nogal wat gasten bij de NOS, de minuut van Blokhuis die een uur lijkt te duren, de onvermijdelijke Hugo Borst waarvan niemand weet waarom hij er zit, want verstand van voetbal heeft ie niet.

Of de immer genuanceerde feestneuzen van SBS Sport zomer en hun gasten.

Of de Belg, waar ze gewoon de volle 15 minuten rust benutten ipv door 12 minuten reclames dwarsgezeten te worden en waar vreemd genoeg 90% van de gasten n'n Ollander is. Misschien kan Kielse Rat eens vertellen waarom dat is?
Bedankt in ieder geval, geen Jan of Youri bij de NOS. 👍

Of Kraut TV waar de Duitse arschlickers hier bij zweren.
 

ALenstra

Well-known member
De Duitser gisteravond zag er wel goed uit. Met Boateng, Kuntz en een keepster. Maar heb voornamelijk NOS gekeken.
 

Mario

Well-known member
Ieder zijn smaak, maar het hoeft voor mij niet zo serieus als bij de NOS. Doe maar de Sportzomer bij SBS. Rond de wedstrijden bij Oranje kijk ik denk ik wel NOS.
 

SanMark.

Well-known member
Gisteren op de NOS gekeken vanaf circa 20.30 tot het einde.

Ik vermoed dat Ramhorst en van de Vaart nog wel wat gaan clashen.

Naar Derksen e.d. ga ik de komende avonden wel eens kijken, geen flauw idee hoe laat dat is eigenlijk.
 

Batigoal

Well-known member
Iedere dag die praatprogramma's rondom de wedstrijden waarbij 90% van de gasten waarschijnlijk amper een beeld hebben van de niet-toplanden is wat veel om te kijken.

Zo af en toe NOS en SBS en rondom de wedstrijden van de Rode Duivels op de Belg is wel leuk om mee te pikken.
 

Batigoal

Well-known member
Oei duidelijk geen kijkers van Eredivisie op vrijdag hier. Daar is Stentler al een poos vaste tafeldame!
 
Bovenaan