Even serieus: Over de China, waar ze heel open zijn waar hun badjassen vandaan komen, hoor je ze nooit.Nou ja, zijn scherpe observaties gaan wel wat verder dan wat simpele rapportjes. En die 6.500 doden. Er gaat overal wel eens wat mis.
Even serieus: Over de China, waar ze heel open zijn waar hun badjassen vandaan komen, hoor je ze nooit.
Het gaat me meer over de mensenrechten waar ze het de hele tijd over hebben.Als je echt principes hebt, dan heb je een moeilijk leven. Al die troep die vanuit China hierheen moet komen met de vervuilende schepen.
Ik gok even want ik heb het niet gezien.Marcel! 🍺
Het gaat me meer over de mensenrechten waar ze het de hele tijd over hebben.
Goed geformuleerd.Ja, China staat in dat klassement wellicht net zo hoog als in het medailleklassement.
Mooi BH!
Hij was nog negatiever. Wees gelukkig dat jij niet zo in het leven staat!
Plop!
Hij moet even naar z'n vriend Van Persie kijken, die spitsentrainer is bij het eerste van Feyenoord en assistent trainer bij de <16 van Feyenoord.Die kleine dikke naast Gijpie voelt zich nu al te groot (haha) om veldtrainer te worden.
Marcel van Roosmalen superheld!Ik gok even want ik heb het niet gezien.
Ik ben Marcel. Ik praat op monotone manier. Ik kachel alles en ieder af omdat ik verder geen leven heb. Ik noem mij supporter van een club die bij provincie gratie nog bestaat. In het luchtkasteel van Aalbers passen meer dan 30.000 mensen maar we zijn blij als we meer dan 5000 seizoenkaarten verkopen. We noemen ons graag subtopper terwijl verder niemand zo ons ziet. Als we thuis moeten voetballen tegen een club uit Ierland faalt ons vreemdelingenlegioen. Kut.
Ik hou normaal ook niet van pessimisten, maar bij Marcel van Roosmalen is het dermate over de top dat ik het bijzonder grappig vind.Dat kan. Ik heb het niet zo op dat oeverloze negativisme. Ik kijk het liever vanuit de zonnige kant. Ik zie soms de satire er wel maar ik hoef hem niet elke dag te horen.