gevegt
Well-known member
Hij moet dood en wel op de meest gruwelijke manier!Nieuwe poging graag.
Ik stel voor dat hij moet wandelen naar de Oeral en daar mee mag doen aan een voetbalwedstrijd.
Hij moet dood en wel op de meest gruwelijke manier!Nieuwe poging graag.
ik vind het nog steeds de soft.Hij moet dood en wel op de meest gruwelijke manier!
Ik stel voor dat hij moet wandelen naar de Oeral en daar mee mag doen aan een voetbalwedstrijd.
Te soft.ik vind het nog steeds de soft.
Plop!Te soft.
Drankorgel.
Plop! 🍺Plop!
Ik kijk als het kan (want ze mogen maar de helft uitzenden) BBC als het kan. Hetzelfde voordeel als de Belg, geen reclame in de rust zodat analyse enzovoort tijd krijgt ipv 2 korte statements. De 3 analytici krijgen alle tijd. Door de reclame bij de nos zou eigenlijk in de rust 1 analyticus genoeg zijn.Om het wedstrijdtopic het wedstrijdtopic te houden een topic over EK TV.
Nogal wat gasten bij de NOS, de minuut van Blokhuis die een uur lijkt te duren, de onvermijdelijke Hugo Borst waarvan niemand weet waarom hij er zit, want verstand van voetbal heeft ie niet.
Of de immer genuanceerde feestneuzen van SBS Sport zomer en hun gasten.
Of de Belg, waar ze gewoon de volle 15 minuten rust benutten ipv door 12 minuten reclames dwarsgezeten te worden en waar vreemd genoeg 90% van de gasten n'n Ollander is. Misschien kan Kielse Rat eens vertellen waarom dat is?
Bedankt in ieder geval, geen Jan of Youri bij de NOS. 👍
Of Kraut TV waar de Duitse arschlickers hier bij zweren.
Vooral dat laatste is altijd zwaar irritant. Ik vond dat bv wel werken bij de Avondetappe van Mart Smeets, maar daar kon je die BN-ers mee laten kijken hoe het er 'achter de schermen' van de Tour aan toe ging en konden zij mooi praten over hun verbazing. Dat werkte goed. Maar bij voetbal (en zeker nu in coronatijd) kan dat allemaal niet en zitten ze in de studio.Het voetbal kijk ik op de NOS, in de rust doe ik wat anders, praatprogramma's kijk ik normaal ook vrijzelden, maar bij een EK of WK vind ik het altijd wel leuk om helemaal in de sfeer te blijven. Maar daar ben ik na een week met gasten als Evie Hansen, Frank Lammers, Bonny st Claire, Ali B, Guus Meeuwis, Youp van 't Hek en Albert Verlinde al na 2 dagen van genezen.
Vannacht nog Derksen, Gijp en Genee gezien, geen bn' er, wel Marcel van Roosmalen, dus daar ga ik nog wel eens naar kijken. Nos Studio Europa ben ik alweer helemaal klaar mee. Saai, onbenullige bn gasten waar niemand op zit te wachten. 2aarom kunnen ze niet een nieuw format bedenken wat interessant en grappig is en geen BN'ers heeft?
Het voetbal kijk ik op de NOS, in de rust doe ik wat anders, praatprogramma's kijk ik normaal ook vrijzelden, maar bij een EK of WK vind ik het altijd wel leuk om helemaal in de sfeer te blijven. Maar daar ben ik na een week met gasten als Evie Hansen, Frank Lammers, Bonny st Claire, Ali B, Guus Meeuwis, Youp van 't Hek en Albert Verlinde al na 2 dagen van genezen.
Vannacht nog Derksen, Gijp en Genee gezien, geen bn' er, wel Marcel van Roosmalen, dus daar ga ik nog wel eens naar kijken. Nos Studio Europa ben ik alweer helemaal klaar mee. Saai, onbenullige bn gasten waar niemand op zit te wachten. 2aarom kunnen ze niet een nieuw format bedenken wat interessant en grappig is en geen BN'ers heeft?
En dan moeten wij het doen met Rafael van der Vaart en Pierre van Hooydonck...Best wel een goed stel bij de BBC. Gary Lineker, Alan Shearer, Franl Lampard jr en Rio Ferdinand. Dan zap ik naar NPO1 en zie ik die kerel van Jumbo.
Gisteren hadden ze o.a. Cesc Fabregas en Alex Scott (dames-international en tevens toekomstig presentator Match of the Day als ze zo doorgaat, ze gaat volgend jaar al de Football league Show presenteren als eerste vrouw ooit).Best wel een goed stel bij de BBC. Gary Lineker, Alan Shearer, Franl Lampard jr en Rio Ferdinand. Dan zap ik naar NPO1 en zie ik die kerel van Jumbo.
Vd Vaart vind ik heel goed, Sneijder moet ik nog aan wennen en Van Basten vind ik altijd minder in analyses. Ze hadden Van Gaal er wel mogen neerzetten, die vind ik misschien wel de beste analist.Of met van Basten, Sneijder en vd Vaart.
Gisteren hadden ze o.a. Cesc Fabregas en Alex Scott (dames-international en tevens toekomstig presentator Match of the Day als ze zo doorgaat, ze gaat volgend jaar al de Football league Show presenteren als eerste vrouw ooit).