NOS Studio Europa en SBS Sportzomer

Ik kijk het liefst

  • NOS Studio Europa

  • SBS sportzomer

  • Naar de Belg

  • De Duitser

  • Ik zap na afloop direct weg uit of zet de tv uit


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member
Nou, NOS Studio Europa net in 10 minuten gekeken, vrijwel alles doorgespoeld. Eén of andere Belgische, wat die daar doet mag God weten, morgen Frank Lammers, dan kan ik het in minder dan 10 minuten kijken en doorspoelen. Het blik BN'ers is weer opengetrokken, dan haak ik weer af.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Om het wedstrijdtopic het wedstrijdtopic te houden een topic over EK TV.
Nogal wat gasten bij de NOS, de minuut van Blokhuis die een uur lijkt te duren, de onvermijdelijke Hugo Borst waarvan niemand weet waarom hij er zit, want verstand van voetbal heeft ie niet.

Of de immer genuanceerde feestneuzen van SBS Sport zomer en hun gasten.

Of de Belg, waar ze gewoon de volle 15 minuten rust benutten ipv door 12 minuten reclames dwarsgezeten te worden en waar vreemd genoeg 90% van de gasten n'n Ollander is. Misschien kan Kielse Rat eens vertellen waarom dat is?
Bedankt in ieder geval, geen Jan of Youri bij de NOS. 👍

Of Kraut TV waar de Duitse arschlickers hier bij zweren.
Ik kijk als het kan (want ze mogen maar de helft uitzenden) BBC als het kan. Hetzelfde voordeel als de Belg, geen reclame in de rust zodat analyse enzovoort tijd krijgt ipv 2 korte statements. De 3 analytici krijgen alle tijd. Door de reclame bij de nos zou eigenlijk in de rust 1 analyticus genoeg zijn.

De niet bbcduels kijk ik dan vaak op de NOS alhoewel ik ook wel eens de Belg kijk. De nos heeft een mooie groep analytici, en ik schrok idd van hoe Sneijder er uit zag, leek net Theo Janssen, maar die was al wat steviger tijdens zijn carrière. Al die kletsprogramma’s kijk ik niet, op geen enkele zender.
 

Abubakari

Well-known member
Het voetbal kijk ik op de NOS, in de rust doe ik wat anders, praatprogramma's kijk ik normaal ook vrijzelden, maar bij een EK of WK vind ik het altijd wel leuk om helemaal in de sfeer te blijven. Maar daar ben ik na een week met gasten als Evie Hansen, Frank Lammers, Bonny st Claire, Ali B, Guus Meeuwis, Youp van 't Hek en Albert Verlinde al na 2 dagen van genezen.
Vannacht nog Derksen, Gijp en Genee gezien, geen bn' er, wel Marcel van Roosmalen, dus daar ga ik nog wel eens naar kijken. Nos Studio Europa ben ik alweer helemaal klaar mee. Saai, onbenullige bn gasten waar niemand op zit te wachten. 2aarom kunnen ze niet een nieuw format bedenken wat interessant en grappig is en geen BN'ers heeft?
 

JMD

Well-known member
Het voetbal kijk ik op de NOS, in de rust doe ik wat anders, praatprogramma's kijk ik normaal ook vrijzelden, maar bij een EK of WK vind ik het altijd wel leuk om helemaal in de sfeer te blijven. Maar daar ben ik na een week met gasten als Evie Hansen, Frank Lammers, Bonny st Claire, Ali B, Guus Meeuwis, Youp van 't Hek en Albert Verlinde al na 2 dagen van genezen.
Vannacht nog Derksen, Gijp en Genee gezien, geen bn' er, wel Marcel van Roosmalen, dus daar ga ik nog wel eens naar kijken. Nos Studio Europa ben ik alweer helemaal klaar mee. Saai, onbenullige bn gasten waar niemand op zit te wachten. 2aarom kunnen ze niet een nieuw format bedenken wat interessant en grappig is en geen BN'ers heeft?
Vooral dat laatste is altijd zwaar irritant. Ik vond dat bv wel werken bij de Avondetappe van Mart Smeets, maar daar kon je die BN-ers mee laten kijken hoe het er 'achter de schermen' van de Tour aan toe ging en konden zij mooi praten over hun verbazing. Dat werkte goed. Maar bij voetbal (en zeker nu in coronatijd) kan dat allemaal niet en zitten ze in de studio.

Verder heeft de NOS analisten genoeg, dus laat die rouleren. Had je nou maar bv 2 analisten kan ik me voorstellen dat je er mensen bijhaalt, maar met Sneijder, Afellay, Van der Vaart, Janssen, Van Hooijdonk, Van Basten, Perez en wie ik allemaal nog vergeten ben zijn er meer dan genoeg. En als je er dan iemand bijhaalt, dan iemand uit de voetbalwereld...
 

erka

Well-known member
Het voetbal kijk ik op de NOS, in de rust doe ik wat anders, praatprogramma's kijk ik normaal ook vrijzelden, maar bij een EK of WK vind ik het altijd wel leuk om helemaal in de sfeer te blijven. Maar daar ben ik na een week met gasten als Evie Hansen, Frank Lammers, Bonny st Claire, Ali B, Guus Meeuwis, Youp van 't Hek en Albert Verlinde al na 2 dagen van genezen.
Vannacht nog Derksen, Gijp en Genee gezien, geen bn' er, wel Marcel van Roosmalen, dus daar ga ik nog wel eens naar kijken. Nos Studio Europa ben ik alweer helemaal klaar mee. Saai, onbenullige bn gasten waar niemand op zit te wachten. 2aarom kunnen ze niet een nieuw format bedenken wat interessant en grappig is en geen BN'ers heeft?

Wat heb jij toch een kutleven.
 

ALenstra

Well-known member
Best wel een goed stel bij de BBC. Gary Lineker, Alan Shearer, Franl Lampard jr en Rio Ferdinand. Dan zap ik naar NPO1 en zie ik die kerel van Jumbo.
 

JMD

Well-known member
Best wel een goed stel bij de BBC. Gary Lineker, Alan Shearer, Franl Lampard jr en Rio Ferdinand. Dan zap ik naar NPO1 en zie ik die kerel van Jumbo.
Gisteren hadden ze o.a. Cesc Fabregas en Alex Scott (dames-international en tevens toekomstig presentator Match of the Day als ze zo doorgaat, ze gaat volgend jaar al de Football league Show presenteren als eerste vrouw ooit).
 

JMD

Well-known member
Of met van Basten, Sneijder en vd Vaart.
Vd Vaart vind ik heel goed, Sneijder moet ik nog aan wennen en Van Basten vind ik altijd minder in analyses. Ze hadden Van Gaal er wel mogen neerzetten, die vind ik misschien wel de beste analist.
 

zwammy

Well-known member
Gisteren hadden ze o.a. Cesc Fabregas en Alex Scott (dames-international en tevens toekomstig presentator Match of the Day als ze zo doorgaat, ze gaat volgend jaar al de Football league Show presenteren als eerste vrouw ooit).

Gaat die ook terug komen op de BBC?
 
Bovenaan