NOS Studio Europa en SBS Sportzomer

Ik kijk het liefst

  • NOS Studio Europa

  • SBS sportzomer

  • Naar de Belg

  • De Duitser

  • Ik zap na afloop direct weg uit of zet de tv uit


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member
Is dat relevant? Had ik niet van jou verwacht.
Hij heeft toch een dikke plofkop, net als Raffie en Theo Janssen, zet daar van Basten naast en je hebt iemand die de generatie Sneijder op een hakblok kan leggen. Komt de kromme binnen, legt die de generatie van Basten op het hakblok.

Geen idee wat ie allemaal gezegd heeft, ik neem dat programma op en spoel het meestal door tot de column van Marcel van Roosmalen die gister gast Wolter Kroes fijntjes fileerde, ik weet ook niet of het relevant is, wel dat ie in no time een dikke kop heeft gekregen en dat ik me afvraag of je daar als opa moet komen zitten vertellen hoeveel beter jouw generatie was.
Dat ik geen idee heb wat ie gezegd heeft moet op DVK niets uitmaken qua discussie.
 

erka

Well-known member
Van der Vaart, arme jongen. Nog meer in de mopperstand dan ondergetekende en dan ook nog de hele zomer samen moeten zijn met je vrouw.
 

Mario

Well-known member
Idd veel onbekende vrouwen aan de NOS tafel dit EK, maar waarom geen kleurlingen? Heeft iemand daar al over geklaagd?
 

erka

Well-known member
Ik mis bij de NOS de boeren, de vissers, de vereniging van kantklossers, de orde van advocaten, Limburgers, Nederlanders die in Bad Bentheim wonen, genderneutralen, VNO/NCW, Oude Pekelders, de sjoelbond en mensen die heel veel weten van brandweerauto's.

Allemaal niet heel erg divers daar.
 
Bovenaan