De Wolf
Well-known member
Danilo heeft die ambitie maar nog geen Nederlands paspoort.Danilo wilde toch ooit Nederlander worden? Of is dat van de baan.
Hetzelfde voor Unerstall
Danilo heeft die ambitie maar nog geen Nederlands paspoort.Danilo wilde toch ooit Nederlander worden? Of is dat van de baan.
Hetzelfde voor Unerstall
Gewoon kijken naar Alireza, Giminez en Szymanski. Verbaasd mij verder ook niet omdat we weinig Nederlanders in de Feyenoordselectie hebben.
Mocht het inderdaad zo zijn dat je alleen uit de spelers van de voorselectie mag kiezen, dan is het inderdaad wel een beetje opvallend om ruim onder de limiet te zitten. Al is het maar vanwege vorm en blessures de komende maand. Maar ik begrijp dat de bondscoach niet zo'n fan is van ruime selecties.
Hoe groot is het risico dat er ineens drie keepers uit de lijst geblesseerd raken?
50% kansHoe groot is het risico dat er ineens drie keepers uit de lijst geblesseerd raken?
Die mag je aanvullen met eigen jeugd en hoeven niet te worden aangemeldBelachelijk risico inderdaad, ik zou de bondscoach voor dit risico ontslaan. Feyenoord heeft ook niet alle plekken voor de Europese A en B lijst ingevuld ook belachelijk om dat risico te nemen, want je zou maar net speler nummer 50 nodig hebben in je Europese campagne door blessures.
Til, Simons, Gakpo en Luuk de Jong.
Ik ben benieuwd wie de andere 22 zijn die mee gaan naar het WK.
Cillessen zou zijn afgevallen voor de selectie.
Zou dat te maken hebben met de rechtzaak in Spanje. Louis wil wellicht geen 'gedoe'?
Alleen al om zijn gedrag tegen Feyenoord zou je hem thuis moeten laten.Onbegrijpelijk, aldus deze Groesbeker......
Wat zit hier achter? Hij heeft ervaring, is constant in zijn niveau, straalt rust uit. Ik snap het niet.
Is hij dan zo apart met zijn gedrag in de groep? Is hij te blessure gevoelig?