Nederland, WK selectie

Hankie

Well-known member
Zo we zitten klaar voor de persconferentie!

Cody Gakpo is toch geen middenvelder?

Wat er bij de aanvallers staat word je geen wereldkampioen mee. Wat een armoede.

Bergwijn en Depay zullen spelen en die doen het altijd goed bij Ome Louis.
 

Sjorro

Active member
Slappe uitleg van v. Gaal over de keepers.
Cillessen heeft altijd geleverd en is ervaren, maar door zijn "mindere" vorm op dit moment is hij niet geselecteerd.
Pasveer ook in mindere vorm en geen verleden in Oranje, maar wel geselecteerd.
Gedrag/houding was geen probleem.

Hetzelfde gevoel heb ik over Noa Lang, die speelt nauwelijks en gedrag is kut.
 

zwammy

Well-known member
Haha cillissen speelt in de beste vorm sinds lange tijden 😂😂.

Het zal wel een kutzak zijn en Lang zal wel weten wie van Gaal laatst geneukt heeft.
 

Batigoal

Well-known member
Helaas is dit seizoen geen van de aanvallers geweldig in vorm of fit. Eigenlijk is alleen Weghorst al het hele seizoen bepalend bij zijn club. Ik had ook eerder voor Danjuma gekozen i.p.v. Lang, maar ik denk dat Van Gaal niet de grootste fan is van Danjuma, aangezien hij nooit zoveel kansen heeft gekregen. Ook vorig seizoen toen hij veel beter in vorm was niet zo gek veel minuten gemaakt. Met Lang heb je wel iemand erbij voorin die nog eens met een verrassende actie uit de hoek kan komen, dat zal de insteek wel zijn.

Verder opvallend dat zowel Taylor als Simons er op het middenveld bij is. Ik had verwacht dat hij slechts één jonkie daarvan zou meenemen. En wellicht ook niet zo'n indrukwekkend linie, maar met Clasie, Gravenberch, Schouten en Til heb ik ook niet de indruk dat je nou zoveel mist.
 

Mario

Well-known member
Noa Lang is de Anthony van Nederland. Gewoon irritant zijn voor de tegenstander. Af en toe onvoorspelbaar in zijn acties. Ik ben vooral benieuwd hoe snel Memphis wedstrijdfit is, en of Bergwijn zich kan herpakken. Het zal wat de productie betreft toch van hen moeten komen. Ook Luuk de Jong lijkt op tijd in vorm na zijn blessure, ook al zal hij vooral pinchhitter zijn dit toernooi.
 

Mario

Well-known member
"Cillessen steekt volgens de bondscoach niet in de beste vorm. Maar Ajacied Pasveer dan? ,,Ook niet, maar dat geeft alweer druk aan Pasveer’’, zegt Van Gaal. ,,Want misschien wordt hij wel mijn nummer één. Wat dan de doorslag gaf tussen Cillessen en Pasveer? ,,De vergelijking tussen de individuele kwaliteiten en of je een teamplayer bent."

Aldus van Gaal.
 

Abubakari

Well-known member
Nou ja, redelijk expliciet eigenlijk nog wel dus. Van der Vaart zei het laatst ook al, Cillessen ligt slecht in de groep.
 

JMD

Well-known member
Ik snap zelf vooral de aanvallers niet. Waarom met Weghorst, Janssen en Luuk 3 houthakkers meenemen? Ik had 1 van de 3 thuisgelaten.
Eens. De kans is ook best aanwezig dat Van Gaal uiteindelijk geen van de 3 in de basis heeft staan (als Depay fit is)... Dan zou 2 ook genoeg zijn geweest ja
 

Abubakari

Well-known member
Eens. De kans is ook best aanwezig dat Van Gaal uiteindelijk geen van de 3 in de basis heeft staan (als Depay fit is)... Dan zou 2 ook genoeg zijn geweest ja
Depay is niet fit voor de eerste wedstrijd, Janssen speelt dan vanaf de start onthulde van Gaal vanmiddag.
 

Abubakari

Well-known member
Een nuchtere Fries onder lat
Die keuze is simpel zat
Altijd doen
Op zeker wrâldkampeljoen

Om het maar eens in een mooi van Gaal Style rijmpje te zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan