Meeste logische namen staan er op. Ook spelers waarvan je nu al weet dat ze gaan afvallen. Genoeg namen ook die ik niet zou selecteren. Ik hoor wel wie er uiteindelijk gaan.
Ik snap prima dat je ergens een grens trekt van dit is het en dat je niet spelers als Sydney van Hooijdonk, Joel Piroe, Sven van Beek, Kelle Roos, Jens Toornstra, Dani de Wit, etc. nog op een lijst zet om maar de 55 vol te maken. Dan spelen we wel met 10 man.Niet aandachtig gekeken. Alleen ik snap niet dat je er maar 39 selecteert als je hieruit moet selecteren. Als er dan een paar rechtsback of linksbacks geblesseerd raken is het schipperen. Ik zie echt geen reden om er niet 55 voor te selecteren. Gezien er nog een vrij druk programma is af te werken kunnen er zomaar nog een aantal wegvallen. Als je vorm ook nog relevant vindt…
Ja klopt maar een Veltman, Teze, Geertruida, Karsdorp, Hateboer geeft je wat meer flexibiliteit als er geblesseerden ontstaan de komende tijd.Ik snap prima dat je ergens een grens trekt van dit is het en dat je niet spelers als Sydney van Hooijdonk, Joel Piroe, Sven van Beek, Kelle Roos, Jens Toornstra, Dani de Wit, etc. nog op een lijst zet om maar de 55 vol te maken. Dan spelen we wel met 10 man.
Ja klopt maar een Veltman, Teze, Geertruida, Karsdorp, Hateboer geeft je wat meer flexibiliteit als er geblesseerden ontstaan de komende tijd.
Ja wat sommige speler hoeven nog maar 10 wedstrijden te spelen.Met nog 4 weken te gaan is een lijst met 39 namen ruim voldoende.
We kunnen inderdaad ook jouw idee volgen en een lijst indienen met daarop spelers waarvan we weten dat ze geblesseerd zijn en het WK niet gaan halen. Hebben we wel 55 spelers.Ja wat sommige speler hoeven nog maar 10 wedstrijden te spelen.
Depay, Luuk de Jong…We kunnen inderdaad ook jouw idee volgen en een lijst indienen met daarop spelers waarvan we weten dat ze geblesseerd zijn en het WK niet gaan halen. Hebben we wel 55 spelers.
Ik ga gewoon kijken hoor en maakt mij echt niets uit dat er maar 1 Feyenoorder bij zit.Wat maken de Feyenoorders zich druk om een WK dat ze niet of nauwelijks gaan volgen omdat de bondscoach een Ajacied is.
Gewoon kijken naar Alireza, Giminez en Szymanski. Verbaasd mij verder ook niet omdat we weinig Nederlanders in de Feyenoordselectie hebben.Ik ga gewoon kijken hoor en maakt mij echt niets uit dat er maar 1 Feyenoorder bij zit.