Nederland, WK selectie

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon kijken naar Alireza, Giminez en Szymanski. Verbaasd mij verder ook niet omdat we weinig Nederlanders in de Feyenoordselectie hebben.

Als je zou gaan bijplussen tot 55 had je Geertruida en Timber er nog bij kunnen halen en met heel veel fantasie Dilrosun. Al ben ik van die laatste niet kapot de laatste tijd. Met 39 is het niet onlogisch dat alleen Bijlow erbij zit. Al hoewel ik Geertruida niet minder slecht vind dan Rensch. Al is die laatste wellicht beter in een 5-3-2. Van Gaal zal het wel weten. Hopelijk dat hij in al zijn wijsheid toch voor Frimpong kiest.

Maar kennelijk zijn het alleen pessimistische Feyenoorders die voor een grotere voorselectie zouden gaan om rekening te houden met veel tegenslag.
 

Batigoal

Well-known member
Mocht het inderdaad zo zijn dat je alleen uit de spelers van de voorselectie mag kiezen, dan is het inderdaad wel een beetje opvallend om ruim onder de limiet te zitten. Al is het maar vanwege vorm en blessures de komende maand. Maar ik begrijp dat de bondscoach niet zo'n fan is van ruime selecties.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mocht het inderdaad zo zijn dat je alleen uit de spelers van de voorselectie mag kiezen, dan is het inderdaad wel een beetje opvallend om ruim onder de limiet te zitten. Al is het maar vanwege vorm en blessures de komende maand. Maar ik begrijp dat de bondscoach niet zo'n fan is van ruime selecties.

Dat laatste is toch gelul? Je neemt ze toch niet mee. Maar goed, wie weet is hij wel zo verstandig geweest om bij de FIFA een langer lijstje in te dienen.
 

Pascallovic

Well-known member
Tsja ik had Rensch er ook niet zo maar bij genomen, net als een Taylor die ik nog lang niet zo ver vindt. Dan kun je er inderdaad een Teze, Veerman en Geertruida op die lijst nemen maar die zouden voor mij net zo min een plek in de eindselectie krijgen. Moet je ze valse hoop geven vanwege een volslagen krankzinnig scenario dat je in een maand nog tegen 30 blessures aanloopt. Zo veel zou je er namelijk extra op de lijst zetten. Hoor graag de laatste keer dat Oranje met 30 blessuregevallen tegelijkertijd kampte.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je hebt geen 30 blessures nodig. In bepaalde gevallen slechts een paar op een positie. Daarnaast is de intensiteit van het wedstrijdprogramma vanwege het WK intensiever.

Valse hoop geven met een selectie van 55 man lijkt mij nou ook niet echt het geval. Daarnaast kan je ook gewoon beslissen het lijstje niet te publiceren, aldus de FIFA. Of deels te publiceren.

Ik snap gewoon niet dat je überhaupt het risico neemt. Je hebt gewoon nog alle mogelijkheden om met vorm en blessures rekening te houden.
 

Pascallovic

Well-known member
Belachelijk risico inderdaad, ik zou de bondscoach voor dit risico ontslaan. Feyenoord heeft ook niet alle plekken voor de Europese A en B lijst ingevuld ook belachelijk om dat risico te nemen, want je zou maar net speler nummer 50 nodig hebben in je Europese campagne door blessures.
 

Hankie

Well-known member
Belachelijk risico inderdaad, ik zou de bondscoach voor dit risico ontslaan. Feyenoord heeft ook niet alle plekken voor de Europese A en B lijst ingevuld ook belachelijk om dat risico te nemen, want je zou maar net speler nummer 50 nodig hebben in je Europese campagne door blessures.
Die mag je aanvullen met eigen jeugd en hoeven niet te worden aangemeld :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Mario

Well-known member
Til, Simons, Gakpo en Luuk de Jong.

Ik ben benieuwd wie de andere 22 zijn die mee gaan naar het WK.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Til, Simons, Gakpo en Luuk de Jong.

Ik ben benieuwd wie de andere 22 zijn die mee gaan naar het WK.

Pasveer, Cillessen, Flekken en NopperT.

Dumfries, Rensch, Timber, De Vrij, De Ligt, Van Dijk, Aké, Blind en Malacia

F. De Jong, Klaassen, Koopmeiners, De Roon en Berghius.

Bergwijn, Memphis, Janssen en Malen.
 

Mario

Well-known member
Zou dat te maken hebben met de rechtzaak in Spanje. Louis wil wellicht geen 'gedoe'?
 

Sjorro

Member
Onbegrijpelijk, aldus deze Groesbeker......
Wat zit hier achter? Hij heeft ervaring, is constant in zijn niveau, straalt rust uit. Ik snap het niet.

Is hij dan zo apart met zijn gedrag in de groep? Is hij te blessure gevoelig?
 

Bernardo

Well-known member
Onbegrijpelijk, aldus deze Groesbeker......
Wat zit hier achter? Hij heeft ervaring, is constant in zijn niveau, straalt rust uit. Ik snap het niet.

Is hij dan zo apart met zijn gedrag in de groep? Is hij te blessure gevoelig?
Alleen al om zijn gedrag tegen Feyenoord zou je hem thuis moeten laten.
 
Bovenaan