Nederland, WK selectie

stc

Well-known member
Prima selectie om geen wereldkampioen te worden. Ik had Weghorst of Luuk de Jong thuis gelaten. Lijken mij 2 dezelfde type spelers.

Volgende opstellingen lijkt mij een prima opstelling gezien de selectie en mits iedereen fit.

3-5-2

Bijlow

Dumfries - Dumfries - de Vrij - v Dijk - Ake - Malacia

De Jong - Simons of Berghuis - Koopmeiners

Depay - Gakpo of Bergwijn

4-3-3

Bijlow

Dumfries - de Vrij - v Dijk - Ake

De Jong - Simons - Koopmeiners

Bergwijn - Depay - Gakpo
 

JMD

Well-known member
Depay is niet fit voor de eerste wedstrijd, Janssen speelt dan vanaf de start onthulde van Gaal vanmiddag.
Klopt, voor duel 1 ja. Maar we gaan er toch wel meer spelen hoop ik. En bij de duels waar he5 er dan echt om gaat heb je drie supersubs en kom je verder echte aanvallers tekort.
 

Mario

Well-known member
Simons, Gakpo en de Jong scoren de doelpunten wel, komt goed. Noppert pakt de beslissende pingel in de finale. Brilliant strateeg van Gaal bezorgd Oranje de wereldtitel 👍
 

Pascallovic

Well-known member
Heb spelers er erger af zien gaan, die daarna 3 dagen later weer konden starten aan een wedstrijd, laten we lekker afwachten of het echt zo serieus is. Dumfries ligt wel vaker op de grond, om daarna nog een marathon te lopen in een wedstrijd.
 

Hankie

Well-known member
Die zat niet bij de voorselectie, dus ik vermoed dat die niet kan worden geselecteerd. Moet ik zeggen dat Beertruida ook totaal niet in vorm is.
Jawel hoor bij blessures hoeft de voorselectie niet aangehouden te worden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Geen fan van Rensch (duh), maar Geertruida is dit seizoen ook veel te wisselvallig om in aanmerking te komen voor een plaatsje in de WK selectie. Hateboer is het ook niet en Karsdorp heeft ook een kutseizoen. We zijn gewoon zwaar onderbezet op rechtsback.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geen fan van Rensch (duh), maar Geertruida is dit seizoen ook veel te wisselvallig om in aanmerking te komen voor een plaatsje in de WK selectie. Hateboer is het ook niet en Karsdorp heeft ook een kutseizoen. We zijn gewoon zwaar onderbezet op rechtsback.

Beertruida is de laatste tijd toch vrij stabiel slecht. Maar inderdaad is het enorm kut met peren op de rechtsback. Iemand opperde dat Nieuwkoop voor het systeem geschikt is. Daar zit eigenlijk wel wat in. Speelt EL en Belgische top. Schijnt het goed te doen. Gevoelsmatig zou ik die eerder meenemen dan iedereen in jouw post.
 
Bovenaan