NAC selectie 19/20

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van Leer doet lekker rustig aan met z'n Ajax salaris en mag daarnaast met enige regelmaat Lieke Martens neuken. Waarom zou hij naar NAC gaan?
 

zwammy

Well-known member
En Logan Baily. Dat is ook al geen kattepis.

Zwarthoed word de ervaren 2e keeper. van Leer wil misschien geen Bogarde zijn, anders kan die inderdaad lekker blijven zitten
 

Atreides

Well-known member
Ook van Leer gaat rond, daar ben ik nog blijer mee.

Dat is wel een lekkere versterking voor NAC.

Dacht ik ook al aan, wetende dat Lamprou helaas de 2e doelman is geworden en van Leer niet met Jong Ajax mag meedoen.

Van Leer was toch geblesseerd? Wellicht dan maar Vermeer halen als tweede doelman.

Van Leer doet lekker rustig aan met z'n Ajax salaris en mag daarnaast met enige regelmaat Lieke Martens neuken. Waarom zou hij naar NAC gaan?

Omdat hij zijn salaris mag houden bij NAC (verhuur) en waarschijnlijk nog steeds met enige regelmaat Lieke Martens Neuken. Maar wel meer speeltijd, plus de budgetvluchten naar Barcelona via Eindhoven zijn zo nog bereikbaarder geworden.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
van Leer en Zwarthoed komen na het weekend. van Leer voor een jaar gehuurd en Zwarthoed voor een jaar vast.
 

Abubakari

Well-known member
NAC lijkt een beetje last te hebben van het Cambuur syndroom, wie ze ook onder de lat zetten, ze blunderen er regelmatig flink op los.Dan lijkt van Leer wel een keeper die dat kan doorbreken. Sowieso raar dat bij Ajax Lamprou tweede keeper is ipv van Leer.
 

Unregistere

Well-known member
Volgens Pi-Air is die jonge Pool hartstikke goed en kan die zo de eerste keeper worden. Ben benieuwd wat die vanavond laat zien dan.
 

zwammy

Well-known member
Geen idee, ben gisteren niet geweest. Maar ik vind klaarstomen gezeik. Als je goed zat bent bende goed zat en hoorde gewoon te keepen.
 

JMD

Well-known member
Van Leer definitief naar NAC.
Als die van het weekend keept heeft NAC dus in de eerste 4 duels 4 keepers versleten.
 
Bovenaan